0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АКТУАЛЬНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЯХ (ID:923262)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2021
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Анотація Постановку проблеми Аналіз останніх досліджень з проблеми Мета Виклад основного матеріалу дослідження Висновки і перспективи подальших розвідок СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ REFERENCES
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Анотація. У статті визначено сутність поняття «дистанційне навчання», «дистанційні освітні технології». Виділено ключові аспекти дистанційного навчання. Висвітлено групи дистанційних освітніх технологій (технології подання освітньої інформації; технології передачі освітньої інформації; технології організації навчального процесу) та коротко надано їх характерні риси. Зазначено, що методичну основу дистанційного навчання складають мультимедійні курси, які є особливо важливою компонентою навчального процесу, тобто вони і являють собою навчально-методичні комплекти. При реалізації мережевої моделі дистанційного навчання найбільш ефективним засобом передачі навчальних матеріалів стає мережа Internet, що дозволяє здійснювати доставку електронних навчальних матеріалів в будь-який навчальний центр, де є комп'ютери, підключені до мережі. Наведено основні типи комунікаційних технологій – online і off-line. Визначено актуальність застосування дистанційних освітніх технологій. Виокремлено проблеми впровадження дистанційних освітніх технологій в систему загальної середньої та вищої освіти. Відмічено, що незважаючи на велику кількість проблем, дистанційне навчання має великий потенціал в освітньому середовищі, який необхідно розвивати і використовувати. Надано рекомендації щодо ефективного впровадження дистанційних освітніх технологій в навчальний процес. Ключові слова: дистанційне навчання, дистанційні освітні технології, викладач-тьютор, інформаційно-комунікаційні технології, мережа Internet, мультимедіакурс.
Інші роботи з даної категорії: