0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Зміст, форми і методи роботи класного керівника» (ID:924045)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 49
Рік виконання: 2023
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І. Теоретичне обґрунтування виховної роботи класного керівника…6 1.1 Завдання класного керівника, його основні функції та обов’язки. Вимоги до класного керівника………………………………………………….6 1.2 Основні розділи виховної роботи класного керівника……………….10 1.3 Різноманітність форм виховної роботи класного керівника…………23 1.4 Методи виховної роботи класного керівника…………………………25 РОЗДІЛ ІІ. Приклади застосування на практиці розглянутих форм і методів виховної роботи класного керівника………………………………………….29 2.1 Фрагмент плану виховної роботи класного керівника на один семестр. Його аналіз………………………………………………………………………29 2.2 Класна година. Її аналіз…………………………………………………….30 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………42 ДОДАТОК 1…………………………………………………………………….46 ДОДАТОК 2……………………………………………………………………..49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2 Основні напрями виховної роботи класного керівника. Для початку слушно розглянути поняття «виховання», «виховна робота». У педагогічному словникові Коджаспірових дається кілька означень виховання: «Виховання – 1) цілеспрямована професійна діяльність педагога, що сприяє максимальному розвитку особистості дитини, входженню її до контексту сучасної культури, становленню як суб’єкту особистого життя, формуванню її мотивів і цінностей; 2) цілісний, свідомо організований педагогічний процес формування і створення особистості у навчально-виховних закладах спеціально підготовленими фахівцями; 3) цілеспрямована, керована й відкрита система виховного взаємозв’язку дітей і дорослих, у якій вихованець є паритетним учасником і є можливість вносити до неї (системи) зміни, що сприяють оптимальному розвитку дітей».[13] У тлумачному словнику з інформаційно-педагогічних технологій подається наступне означення: «Виховна робота – це цілеспрямована робота з організації спільної життєдіяльності дорослих і дітей, здійснювана педагогічним колективом або окремим педагогом з метою найбільш повного їхнього саморозвитку й самореалізації».[14] Новіков А.М. надає таке поняття: « Виховна діяльність педагога – діяльність з управління процесом виховання учня(учнів). Один з аспектів педагогічної діяльності (на ряду з викладанням) і розвиваючою діяльністю».[16] Виховна робота класного керівника складається з декількох розділів. Він організовує різнобічну виховну роботу з учнями свого класу, учителями, що працюють з ними, та їхніми батьками. Він дбає про всебічний, гармонійний розвиток учнів, формування в них свідомості громадянина своєї держави, виховання високих моральних якостей, формування міцного, дружнього колективу, дисциплінованість. На різних етапах розвитку колективу класний керівник проводить різноманітну виховну роботу з класом та з окремими учнями. При цьому важливо враховувати індивідуальні та вікові особливості учнів. Проаналізувавши психолого-педагогічну літературу [2, 3, 9] виділимо основні напрями роботи класного керівника і зобразимо їх у схемі 1:
Інші роботи з даної категорії: