0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Модульне навчання» (ID:924088)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2023
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. МОДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ 3 1.1 Модульне навчання як педагогічна технологія 3 1.2 Поняття «навчальний модуль» 6 1.3 Принципи модульного навчання 7 1.4 Діяльність педагога у процесі модульної організації навчання 12 Переваги модульного навчання 17 Висновки до розділу 1 19 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОЦІ МАТЕМАТИКИ 20 2.1 Зміст уроку з теми «Розв’язання степеневих рівнянь» 22 Висновок до розділу 2 29 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вже тривалі часи за кордоном модульне навчання займає чільне місце в організації навчання. Це дало можливість підвищити навчально-пізнавальну активність та систематизувати діяльність учнів, демократизувати процеси освіти та індивідуалізувати навчання. Термін «модульна технологія» пов'язаний з двома поняттями: «Модуль» (лат. мodulus), одне з значенья кого - «функціональна одиниця»; «Технологія» ( греч. Tehne - мистецтво, майстерність і logos - вчення, наука) - наука про способи реалізації складного процесу шляхом поділу його на систему послідовних, взаємопов'язаних дій, які виконуються відносно однозначно та дозволяють досягти запланованих результатів навчання. Таким чином, під модульної технологію можна розуміти реалізацію процесу навчання шляхом поділу його на систему «функціональних вузлів» - професійно значущих дій та операції, які виконуються учнями більш-менш однозначно, що дозволяє досягати запланованих результатів навчання. Модульне навчання – це дидактична система, що являє собою сукупність форм та способів організації та управління навчальним процесом з високим рівнем самостійності учнів на основі планомірно-поетапного засвоєння модулів. Об’єкт дослідження - метод модульного навчання Предмет дослідження – можливості реалізації інноваційних технологій у навчанні Мета роботи полягає в тому, щоб проаналізувати особливості модульної системи навчання. Основні завдання: 1. Проаналізувати модульне навчання як педагогічну технологію. 2. Розглянути особливості роботи педагога при організації модульного навчання Методи дослідження: аналіз, узагальнення та систематизація.
Інші роботи з даної категорії: