Зразок роботи
У цій роботі ми розглянимо, яким бувають основні методи покарання та заохочення, чи потрібно їх використовувати у наш час. Однак потрібно розуміти, що роль крапки у дискусії, зіграє час. Зрозуміло одне: у наші дні виховання не може обійтися без цих методів, і саме тому, основне завдання полягає в тому, щоб їх використання було, педагогічно грамотним.
Можна висловити припущення, що в процесі удосконалення виховних засобів, зростання педагогічної кваліфікації вчителів, усе менше буде випадків невмілого, часом суперечливого використання заохочень і покарань. Важливим є застосування заохочення і покарання як педагогічої корекції, яка розрахована обережно здійснювати вплив через вчителя і суспільну думку колективу. Однак цей процес потребує часу.
Актуальність теми полягає в тому, що для успішної виховної діяльності, вчителю потрібно розуміти, які мають бути методи стимулювання праці учнів, як делікатно потрібно «приборкати» клас, або робити зауваження. Психіка дитини дуже вразлива річь, тому педагогам потрібно завжди вдосконалюватися та підлаштовуватись під зміни часу, та характер взаємовідносин с колективом. Зараз проходять дуже буремні часи. Чергова науково технічна революція, зміни геополітичного сприйняття. Усі ці фактори впливають на сприйняття дитиною тих процесів, які змінюють саму будову світу. Тому дослідження таких важливих педагогічних складових, як заохочення і покарання має першочергове завдання.
Предметом дослідження є – різноманітні методи заохочення та покарання.
Мета дослідження полягає в тому, щоб дослідити і виявити методи застосування заохочення та покарання в школі. Слід зазначити, що проведення таких досліджень сприяє розвитку , та зміні підходів по відношенню до впливу на школярів. Це надає змогу переосмислювати вже існуючі системи, та модернізувати їх.
Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення наступних завдань:
- Розглянути основні класифікації та методи заохочення та покарання школярів.
- Дослідити застосування заохочення та покарання у практичній площині.
- Визначити, які соціальні фактори та процеси впливають на формування сприйняття, та відношення дітей до вищезгаданих методів.