СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПО РОЗВИТКУ РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ (ID:932366)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………….…………………3
РОЗДІЛ 1. ТЕОЕРТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………………………………………………………….…………5
1.1. Розвиток і становлення мовлення у дошкільному віці…………………………………………………………………………..….5
1.2. Детермінанти розвитку розмовного мовлення у дітей дошкільного віку…………………………………………………………………..…………9
Висновки до розділу 1………………………………………………………….…..13
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПОВСЯКДЕННИХ УМОВАХ………………………………………………...…14
2.1. Організація та проведення дослідження у дошкільному навчальному закладі……………………………………………………………………………….14
2.2. Аналіз результатів роботи та практичні рекомендації для батьків та вихователів щодо розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті……………………………………………………….17
Висновки до розділу 2……………………………………………………………...22
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….....25
ДОДАТКИ……………………………………………………………………….....27
Зразок роботи
ВСТУП
Постановка проблеми. Дошкільний вік – це період активного засвоєння дитиною розмовного мовлення, становлення та розвитку всіх сторін мови – фонематичної, лексичної, граматичної. Повноцінне володіння мовленням у дошкільному віці є необхідною умовою для вирішення завдань розумового, естетичного та морального виховання дітей у максимально сенситивний період розвитку.
У дошкільному віці розширюється коло спілкування дітей. Стаючи більш самостійними, діти виходять за рамки вузькосімейних зв’язків і починають спілкуватися з ширшим колом людей, особливо з однолітками. Розширення кола спілкування вимагає від дитини повноцінного оволодіння засобами спілкування, основним у тому числі є мова. Високі вимоги до розвитку мовлення пред'являє ускладнююча діяльність дитини.
Актуальність дослідження визначається тією унікальною діяльністю мовлення, в тому числі розмовного, що зумовлює гармонійне становлення особистості дитини дошкільного віку.
Дослідженню обраної тематики присвятили свої праці такі вітчизняні та зарубіжні вчені, як: Дятленко Н.М., Когут М. В., Кулачківська С.Є., Лопатіна Г.О., Луцан Н.І., Михайлова Л.І., Олійник О.О., Піроженко Т.О., Рубінштейн С.Л. та інші.
Мета дослідження - теоретично та практично дослідити специфіку роботи щодо розвитку розмовного мовлення у дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті.
На основі поставленої мети нами були виділення наступні завдання:
1. Здійснити теоретичний аналіз наукової літератури та Інтернет джерел щодо проблеми розвитку і становлення процесів мовлення у дітей дошкільного віку;
2. Визначити основні детермінанти розвитку розмовного мовлення у дітей дошкільного віку;
3. Практично дослідити особливості розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті;
4. Підібрати комплекс ігор та вправ для розвитку розмовного мовлення дошкільнят та надати рекомендації для батьків та вихователів.
Об'єкт дослідження - особливості розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті.
Предмет дослідження - специфіка роботи щодо розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті.
Методи дослідження:
Теоретичні: аналіз, синтез та узагальнення наукової літератури та Інтернет ресурсів;
Практичні: спостереження, бесіда, методика «Назви слово», методика «Розкажи по картинці».
Експериментальна база проведення дослідження: дослідження проводилось на базі закладу дошкільної освіти № (вказати) у місті (вказати). У дослідження взяли участь 10 дітей середньої групи закладу. Вибірка становила: 6 дівчат та 4 хлопчиків.
Структура курсової роботи: робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи складає 31 сторінка друкованого тексту.
Інші роботи з даної категорії: