0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПО РОЗВИТКУ РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ (ID:932366)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………….…………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОЕРТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………………………………………………………….…………5 1.1. Розвиток і становлення мовлення у дошкільному віці…………………………………………………………………………..….5 1.2. Детермінанти розвитку розмовного мовлення у дітей дошкільного віку…………………………………………………………………..…………9 Висновки до розділу 1………………………………………………………….…..13 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ РОЗМОВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПОВСЯКДЕННИХ УМОВАХ………………………………………………...…14 2.1. Організація та проведення дослідження у дошкільному навчальному закладі……………………………………………………………………………….14 2.2. Аналіз результатів роботи та практичні рекомендації для батьків та вихователів щодо розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті……………………………………………………….17 Висновки до розділу 2……………………………………………………………...22 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….....25 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….....27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. Дошкільний вік – це період активного засвоєння дитиною розмовного мовлення, становлення та розвитку всіх сторін мови – фонематичної, лексичної, граматичної. Повноцінне володіння мовленням у дошкільному віці є необхідною умовою для вирішення завдань розумового, естетичного та морального виховання дітей у максимально сенситивний період розвитку. У дошкільному віці розширюється коло спілкування дітей. Стаючи більш самостійними, діти виходять за рамки вузькосімейних зв’язків і починають спілкуватися з ширшим колом людей, особливо з однолітками. Розширення кола спілкування вимагає від дитини повноцінного оволодіння засобами спілкування, основним у тому числі є мова. Високі вимоги до розвитку мовлення пред'являє ускладнююча діяльність дитини. Актуальність дослідження визначається тією унікальною діяльністю мовлення, в тому числі розмовного, що зумовлює гармонійне становлення особистості дитини дошкільного віку. Дослідженню обраної тематики присвятили свої праці такі вітчизняні та зарубіжні вчені, як: Дятленко Н.М., Когут М. В., Кулачківська С.Є., Лопатіна Г.О., Луцан Н.І., Михайлова Л.І., Олійник О.О., Піроженко Т.О., Рубінштейн С.Л. та інші. Мета дослідження - теоретично та практично дослідити специфіку роботи щодо розвитку розмовного мовлення у дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті. На основі поставленої мети нами були виділення наступні завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз наукової літератури та Інтернет джерел щодо проблеми розвитку і становлення процесів мовлення у дітей дошкільного віку; 2. Визначити основні детермінанти розвитку розмовного мовлення у дітей дошкільного віку; 3. Практично дослідити особливості розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті; 4. Підібрати комплекс ігор та вправ для розвитку розмовного мовлення дошкільнят та надати рекомендації для батьків та вихователів. Об'єкт дослідження - особливості розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті. Предмет дослідження - специфіка роботи щодо розвитку розмовного мовлення дітей середнього дошкільного віку у повсякденному житті. Методи дослідження: Теоретичні: аналіз, синтез та узагальнення наукової літератури та Інтернет ресурсів; Практичні: спостереження, бесіда, методика «Назви слово», методика «Розкажи по картинці». Експериментальна база проведення дослідження: дослідження проводилось на базі закладу дошкільної освіти № (вказати) у місті (вказати). У дослідження взяли участь 10 дітей середньої групи закладу. Вибірка становила: 6 дівчат та 4 хлопчиків. Структура курсової роботи: робота складається зі вступу, двох розділів з підрозділами, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи складає 31 сторінка друкованого тексту.
Інші роботи з даної категорії: