0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування культури поведінки першокласників засобами ситуаційних вправ в умовах дистанційного навчання (ID:937698)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 105
Рік виконання: 2023
Вартість: 4500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………..…… РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ 1.1. Сутність поняття «культура поведінки» здобувачів початкової освіти. 1.2. Аналіз проблеми формування культури поведінки першокласників у психолого-педагогічній і методичній літературі …………………… 1.3. Теоретичні основи та стан вивчення ситуаційних вправ у науковій літературі…………………………………………………… 1.4. Особливості використання ситуаційних вправ на уроках мовного типу у першому класі………………………………………………… ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І…………………………… РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 2.1. Стан проблеми дослідження в практиці вчителів сучасної початкової школи…………………………………………………………………. 2.2. Огляд експериментальної методики використання ситуаційних вправ в умовах дистанційного навчання…….. 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження ……………. ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ…………………………… ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ……………………………….………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………… ДОДАТКИ………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 2.1. Стан проблеми дослідження в практиці вчителів сучасної початкової школи Проблема формування культури поведінки першокласників на думку Гнатюк О. В. [Гнатюк] є дуже актуальною в теперішньому освітньому контексті, ось декілька основних причин: 1. Зміна формату навчання. На сучасному етапі розвитку освіти та суспільства, в умовах стрімкої технологічної революції та глобальних змін, запровадження дистанційного навчання стає однією з найактуальніших та найсуттєвіших трансформацій в освітньому процесі. Однак цей перехід від традиційного навчання до віртуального навчального середовища вносить істотні зміни не лише в технологічну складову освіти, але й у спосіб взаємодії та поведінку учасників навчального процесу. Зміна формату навчання, зокрема перехід до дистанційного навчання, є однією з ключових причин актуальності проблеми формування культури поведінки першокласників. Дистанційна форма навчання створює нові виклики та вимоги до учнів, включаючи учнів першого класу, які тільки починають свій шлях в освітньому просторі. Учні повинні розвивати навички самостійності, відповідальності та ефективної взаємодії в цифровому та віртуальному навчальному середовищі. Це стосується як їхньої активності під час уроків, так і етикету та культури поведінки в електронних комунікаціях з однокласниками та вчителями. 2. Зростання важливості соціальних навичок. Формування культури поведінки в умовах дистанційного навчання стає необхідністю, оскільки учні повинні знати, як поводити себе в онлайн-середовищі, як дотримувати правил віддаленого спілкування та робити це з великою культурою та повагою до співрозмовників. Такі навички стають важливими як у контексті академічного, так і соціального розвитку першокласників, і вимагають системної підготовки та формування відповідних стандартів. Формування культури поведінки першокласників у контексті сучасної освіти є важливою та актуальною проблемою, обумовленою рядом ключових аспектів, які вимагають наукового підходу та вдосконалення педагогічної методики. Одним із таких аспектів є невід'ємне зростання важливості соціальних навичок у навчальному процесі. Сучасне суспільство ставить перед особистістю та особливо перед молодшими учнями складні завдання з позицій ефективної взаємодії та спілкування з різними соціальними групами. Учні, зокрема першокласники, повинні бути здатні вести ефективну комунікацію з однокласниками, учителями та іншими членами освітнього середовища, що вкрай важливе як у процесі навчання, так і в побутовому житті. Сприятливий розвиток соціальних навичок та культури взаємодії має надзвичайну вагу в умовах переходу до дистанційного навчання. Дистанційний навчальний формат вимагає від учнів не лише активності та самостійності, але й здатності ефективно спілкуватися у віртуальному навчальному середовищі. Учням слід бути компетентними у взаємодії через відеоконференції, чати, електронну пошту та інші онлайн-інструменти. Крім того, соціальні навички містять у собі інші аспекти, такі як здатність дотримувати правил етикету, взаємоповаги та ввічливості під час віртуальних уроків та групових завдань. Важливо вчити учнів співпрацювати, обирати ефективні методи вирішення конфліктів та створювати позитивне навчальне середовище. Загалом, актуальність проблеми формування культури поведінки першокласників у сучасному освітньому контексті базується на потребі адаптації до змін у форматах навчання та вимагає відповідних наукових підходів для досягнення педагогічних цілей. 3. Підготовка до життя у суспільстві. Підготовка до життя у суспільстві в сучасному освітньому контексті виходить далеко за межі навчання предметів і знань. Вона націлена на формування повноцінних громадян, які мають бути не лише знавцями свого предметного поля, але й здатними жити в суспільстві, взаємодіяти з іншими та дотримувати культурних та соціальних норм. Виховання першокласників у дусі культури поведінки вирізняється своєю актуальністю та важливістю, оскільки воно сприяє підготовці дітей до активної участі в суспільному житті. Культура поведінки має набір цінних навичок та якостей, які допомагають молодому поколінню поводити себе адекватно та відповідально, розвивати взаємоповагу, володіти навичками конструктивного спілкування та розв'язання конфліктів. Культура поведінки першокласників є частиною загального процесу їхньої соціалізації, формування ідентичності та готовності до спільного життя у різних соціальних групах. Виховання у цьому аспекті має позитивний вплив на соціальний розвиток дітей і є важливим елементом загальноосвітньої програми. Таким чином, культура поведінки першокласників відіграє значущу роль у підготовці нового покоління до активної та конструктивної участі в суспільному житті. Вона допомагає сформувати цінні соціальні навички та створює основу для подальшого розвитку учнів як повноцінних громадян. 4. Створення позитивного навчального середовища. Формування позитивного навчального середовища є однією з важливих функцій культури поведінки, особливо у першокласників. Учні, які володіють навичками культурного спілкування та взаємодії, активно сприяють створенню атмосфери, де кожен може відчути себе комфортно та безпечно.
Інші роботи з даної категорії: