0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості навчання англійської мови як іноземної для учнів з розладом аутистичного спектру в інклюзивному класі. (ID:987268)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 8
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Стаття українською та англійською мовами +реферат до статті
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Стаття присвячена дослідженню відповідних стратегій викладання англійської мови як іноземної для студентів із розладом аутичного спектра (РАС), що забезпечить їх психологічну адаптацію. Увага була приділена активному впровадженню інклюзивної освіти в Україні з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, що призвело до пошуку нових шляхів та методів навчання іноземної мови дітей з психофізичними розладами. Було зроблено посилання на предмет та об'єкт включення, а також на виконані завдання та методи, використані в цьому дослідженні. Школи та вчителі в Україні мають досить низьку готовність або до освітніх здібностей, або до матеріального прогресу для задоволення особливих потреб учнів з аутичним розладом. У цьому питанні актуальним є розгляд відповідних стратегій викладання англійської мови як іноземної для студентів з РАС, що забезпечить їх психологічну адаптацію. Проаналізовано методи вивчення слів, звуків та букв на уроках іноземної мови в інклюзивному класі. У Радянській Україні дітей з обмеженими можливостями навчали у спеціальних школах, але сьогодні в Канаді, США та європейських країнах є вражаючий досвід залучення дітей з особливими освітніми потребами до навчання у найближчих державних школах. Оскільки цей підхід набуває широкого розповсюдження в Україні, існує велика потреба у способах та методах викладання студентів із аутистичним розладом спектра. Людина з аутизмом, як правило, відчуває труднощі з мовою, спілкуванням, соціальними та когнітивними навичками. Через ці труднощі діти з аутизмом краще вчаться за допомогою наочних посібників, імітації та структурованого середовища, що враховує їх сенсорну чутливість та рутину. Їм доводиться боротися з наслідками негативного ставлення до людей з інвалідністю загалом. Тим не менше, деякі сім'ї, незважаючи на те, що у них є діти з важкою формою РАС, все ще успішно реагували на психологічну адаптацію. Визнано, що діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища, розвивають соціальні навички, почуваються більш незалежними та соціалізованими. Батьки та професіонали сходяться на думці, що кожна дитина з розладом аутичного спектру є унікальною, потрібно багато напруженої роботи, щоб допомогти дитині з аутизмом отримати максимум. Потрібна також, хороша структура та розуміння цього. Це означає, що кожна дитина має різні потреби, а також стилі навчання. Взаємодія з іншими дітьми допоможе отримати поза класом досвід за допомогою ігор, які дозволяють деяким дітям з аутизмом прийняти соціальну взаємодію. Структуроване середовище може змусити дитину почуватися захищеною та більш відкритою для навчання. Основними формами інтерактивної роботи є навчальна взаємодія учнів у парах та мікрогрупах. Групи вивчають навчальний мовленнєвий матеріал та формують міжособистісні навички. Ефективність цих вправ залежить від того, наскільки виконуються такі умови: систематична поведінка; їх розподіл у порядку збільшення складності; чергування та різноманітність вправ. Ключові слова: аутизм, особливі освітні потреби, психологічна адаптація, методи навчання, інклюзія.
Інші роботи з даної категорії: