0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Податкова система (ID:1045606)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1) За звітний квартал здійснено такі господарські операції: 1. Обсяг реалізації товарів за звітний квартал ‒ 192300 грн. з ПДВ, виробнича собівартість реалізованих товарів ‒ 98000 грн.; 2. Придбано матеріали та комплектуючі ‒ 49200 грн. з ПДВ; 3. Нарахована заробітна плата працівникам основного виробництва ‒ 29400 грн., адміністративному персоналу ‒ 12100 грн.; 4. Нараховано єдиний соціальний внесок на заробітну плату ‒ ? 5. Понесені витрати з організації презентацій ‒ 1600 грн.; 6. Нараховано знос основних засобів основного виробництва ‒ 8000 грн., а також нематеріальних активів, що використовуються в адміністративних цілях ‒ 1100 грн.; 7. Витрачено у виробництві комплектуючих ‒ 1900 грн., сировини ‒ 31800 грн.; 8. Оприбутковано готову продукцію ‒ у розмірі 90 % понесених витрат виробництва. Скласти бухгалтерські проведення і Декларацію з податку на прибуток 2) За звітний місяць жовтень ц.р. здійснено наступні господарські операції: 1. Реалізовано партію продукції ПП «Веселка» (м. Львів, ІПН 686868686868) на суму 720000 грн. з ПДВ, собівартість якої − 500000 грн.; 2. Погашено заборгованість перед постачальником ТОВ «Фортуна» (м. Бучач, ІПН 545454545454) за раніше отримані матеріали на суму − 12600 грн. 3. Отримано від постачальника ПП «Успіх» (м. Калуш, ІПН 898989898989) матеріали та комплектуючі на суму з ПДВ ‒ 492000 грн.; 4. Відображено витрати по доставці матеріалів та комплектуючих з м. Калуша власним автотранспортом на суму − 1120 грн.; 5. Надійшли кошти на поточний рахунок від ПП «Веселка» (м. Львів, ІПН 686868686868) в рахунок відвантаженої продукції на суму − ?; 6. Оприбутковано сировину на склад № 3 від ТОВ «Гарант» (м. Ужгород, ІПН 434343434343) на суму з ПДВ ‒ 186300 грн.; 7. Відвантажено партію продукції згідно договору замовлення ТОВ «Українські традиції» (м. Рівне, ІПН 313131313131) на суму з ПДВ ‒ 192300 грн.; 8. Отримано готівку в касу від ТОВ «Українські традиції» (м. Рівне, ІПН 313131313131) у розмірі 40 відсотків виконаного замовлення на суму − ? 9. Погашено заборгованість перед ТОВ «Гарант» (м. Ужгород, ІПН 434343434343) на суму − ? Скласти бухгалтерські проведення і Податкову декларацію з податку на додану вартість (в т.ч. Додаток 1 до Декларації) 3) У структурі Вашого диверсифікованого підприємства функціонує об’єкт роздрібної торгівлі ‒ магазин «Світанок», в якому працюють три найманих працівника, зокрема: ‒ продавець 1 ‒ місячний оклад ‒ 10200 грн.; ‒ продавець 2 (утримує 2 дітей віком до 18 р.) ‒ місячний оклад ‒ 10200 грн.; ‒ бухгалтер-аналітик (утримує 1 дитину віком до 18 р.) ‒ місячний оклад ‒ 14800 грн. За звітний місяць грудень ц.р. (22 роб.дні) працівники відпрацювали: ‒ продавець 1 ‒ 15 днів; ‒ продавець 2 ‒ 22 день; ‒ бухгалтер-економіст ‒ 20 днів. Необхідно: ‒ нарахувати зарплату працівникам за звітний місяць та скласти кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку; ‒ провести нарахування ЄСВ на фонд оплати праці; ‒ здійснити обов’язкові утримання ПДФО та військового збору; ‒ заповнити і подати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (в т.ч. Додаток 1 та Додаток 4 ДФ). *Сума зарплати за попередні два місяці становить: продавець 1 ‒ 19800 грн.; продавець 2 ‒ 20550 грн.; бухгалтер-економіст ‒ 25480 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1) За звітний квартал здійснено такі господарські операції: 1. Обсяг реалізації товарів за звітний квартал ‒ 192300 грн. з ПДВ, виробнича собівартість реалізованих товарів ‒ 98000 грн.; 2. Придбано матеріали та комплектуючі ‒ 49200 грн. з ПДВ; 3. Нарахована заробітна плата працівникам основного виробництва ‒ 29400 грн., адміністративному персоналу ‒ 12100 грн.; 4. Нараховано єдиний соціальний внесок на заробітну плату ‒ ? 5. Понесені витрати з організації презентацій ‒ 1600 грн.; 6. Нараховано знос основних засобів основного виробництва ‒ 8000 грн., а також нематеріальних активів, що використовуються в адміністративних цілях ‒ 1100 грн.; 7. Витрачено у виробництві комплектуючих ‒ 1900 грн., сировини ‒ 31800 грн.; 8. Оприбутковано готову продукцію ‒ у розмірі 90 % понесених витрат виробництва. Скласти бухгалтерські проведення і Декларацію з податку на прибуток 2) За звітний місяць жовтень ц.р. здійснено наступні господарські операції: 1. Реалізовано партію продукції ПП «Веселка» (м. Львів, ІПН 686868686868) на суму 720000 грн. з ПДВ, собівартість якої − 500000 грн.; 2. Погашено заборгованість перед постачальником ТОВ «Фортуна» (м. Бучач, ІПН 545454545454) за раніше отримані матеріали на суму − 12600 грн. 3. Отримано від постачальника ПП «Успіх» (м. Калуш, ІПН 898989898989) матеріали та комплектуючі на суму з ПДВ ‒ 492000 грн.; 4. Відображено витрати по доставці матеріалів та комплектуючих з м. Калуша власним автотранспортом на суму − 1120 грн.; 5. Надійшли кошти на поточний рахунок від ПП «Веселка» (м. Львів, ІПН 686868686868) в рахунок відвантаженої продукції на суму − ?; 6. Оприбутковано сировину на склад № 3 від ТОВ «Гарант» (м. Ужгород, ІПН 434343434343) на суму з ПДВ ‒ 186300 грн.; 7. Відвантажено партію продукції згідно договору замовлення ТОВ «Українські традиції» (м. Рівне, ІПН 313131313131) на суму з ПДВ ‒ 192300 грн.; 8. Отримано готівку в касу від ТОВ «Українські традиції» (м. Рівне, ІПН 313131313131) у розмірі 40 відсотків виконаного замовлення на суму − ? 9. Погашено заборгованість перед ТОВ «Гарант» (м. Ужгород, ІПН 434343434343) на суму − ? Скласти бухгалтерські проведення і Податкову декларацію з податку на додану вартість (в т.ч. Додаток 1 до Декларації) 3) У структурі Вашого диверсифікованого підприємства функціонує об’єкт роздрібної торгівлі ‒ магазин «Світанок», в якому працюють три найманих працівника, зокрема: ‒ продавець 1 ‒ місячний оклад ‒ 10200 грн.; ‒ продавець 2 (утримує 2 дітей віком до 18 р.) ‒ місячний оклад ‒ 10200 грн.; ‒ бухгалтер-аналітик (утримує 1 дитину віком до 18 р.) ‒ місячний оклад ‒ 14800 грн. За звітний місяць грудень ц.р. (22 роб.дні) працівники відпрацювали: ‒ продавець 1 ‒ 15 днів; ‒ продавець 2 ‒ 22 день; ‒ бухгалтер-економіст ‒ 20 днів. Необхідно: ‒ нарахувати зарплату працівникам за звітний місяць та скласти кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку; ‒ провести нарахування ЄСВ на фонд оплати праці; ‒ здійснити обов’язкові утримання ПДФО та військового збору; ‒ заповнити і подати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (в т.ч. Додаток 1 та Додаток 4 ДФ). *Сума зарплати за попередні два місяці становить: продавець 1 ‒ 19800 грн.; продавець 2 ‒ 20550 грн.; бухгалтер-економіст ‒ 25480 грн.