0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Митна політика України та митне оподаткування (ID:1147816)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 135
Рік виконання: 2011
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
Контакти для замовлення: тел.: 091-616-13-33 067-290-36-38 gerasimenko.dmytrij@gmail.com ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Економічна сутність митного оподаткування та митної політики 7 1.1. Поняття мита та митної політики держави 7 1.2 Інформаційне забезпечення системи митного оподаткування 17 1.3 Аналіз наукових досліджень з питань митної політики та митного оподаткування 23 Розділ ІІ. Аналіз митної політики України ти системи митного оподаткування 31 2.1. Система показників розвитку митного оподаткування 31 2.2. Методика аналізу системи митного оподаткування 38 2.3. Аналіз митного оподаткування (на прикладі Київської регіональної митниці) 57 Розділ ІІІ. Митна політика України на сучасному етапі розвитку митного оподаткування 70 3.1. Факторний аналіз сучасних тенденцій розвитку митної політики України 70 3.2. Шляхи вдосконалення системи митного оподаткування та митної політики України 92 Висновки 110 Список використаних джерел 120 Додатки 129
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність дослідження. Митна політика як складова частина внутрішньої політики є за своїм характером правоохоронною, тобто такою, що стоїть на сторожі державних інтересів, прав підприємств, господарських об'єднань, підприємців, громадян. Варто додати, що митна політика є і складовою частиною зовнішньої політики України, тому що слугує забезпеченню і реалізації зовнішньополітичних і зовнішньоекономічних завдань та інтересів України, захисту національної економіки, сприяє створенню умов для її пожвавлення і підйому. Митна політика також сприяє інтегруванню української економіки у світове господарство. Водночас неправильне або неточне визначення сутності й змісту митної політики, різних її проявів призводить до нерозуміння її соціального призначення, рушійних сил і суб'єктів, звуження її змісту, а отже, і до помилок у її формуванні і практичній реалізації. 11 липня 2002 р. було прийнято новий Митний кодекс України (МКУ), більш адаптований до міжнародного митного права, у ньому враховано зміни в соціально-економічній структурі України, позитиви попереднього кодексу. Експерти і спеціалісти, зокрема закордонні, високо оцінили прийнятий кодекс. На відміну від кодексу 1991 р., що містив лише 164 статті, у чинному кодексі 432 статті. Він значно спростив процедури митного контролю і митного оформлення, ввів багато нових понять, деталізував чимало норм і правил, які раніше були сформульовані дещо узагальнено, що зумовило необхідність прийняття багатьох відомчих актів. Особливо необхідно відзначити принципово новий підхід авторів кодексу до поняття "митна політика" і "митна справа". Митна політика є одним з дієвих інструментів державного регулювання зовнішньоекономічних зв’язків, в першу чергу – захисту внутрішнього ринку чи стимулювання виходу вітчизняних товарів на міжнародні ринки. Поняття національних інтересів та національної безпеки в даному випадку виступає тією головною категорією, за якою можливе визначення ефективності та актуальності державного впливу на сферу зовнішньоекономічних відносин. Митна політика являє собою певний комплекс заходів, спрямованих на забезпечення ефективного функціонування митних кордонів та забезпечення захисту національних інтересів та національної безпеки держави у зовнішньоекономічній сфері. Митна політика нерозривно пов'язана з порядком переміщення товарів та транспортних засобів через державний кордон, оскільки вона, виходячи з конкретних цілей і завдань, що стоять перед нашою державою, визначає головні цілі і функції діяльності митних органів. До того ж, митна політика визначає роль митних органів конкретної держави в міжнародному співробітництві щодо вирішення деяких глобальних завдань, які постають перед світовим співтовариством. Додержання конкретних принципів формування митної політики при визначенні головних національних інтересів та напрямів державної політики є конче необхідним саме для молодої держави, якою є Україна, оскільки вона ще не має сталої політичної та правової системи, яка мала б забезпечити стабільність та спадкоємність її розвитку. Різні аспекти проблем функціонування національних економік, регулювання зовнішньоекономічної діяльності, формування митної політики в умовах глобалізації світогосподарських зв`язків та інтеграції країн в світовий економічний простір висвітлені у працях вітчизняних і зарубіжних вчених. Так, П.Кругман, М.Дудченко, Д.Лук`яненко, Ю.Макогон, А.Мокій, А.Поручник, В.Рокоча, Ф.Рут, Є.Савельєв, А.Філіпенко, О.Шнирков у своїх працях окреслюють стратегії розвитку глобальної інтеграції, аналізують проблеми економічного розвитку країн з перехідною економікою в умовах інтеграції. Проблеми розвитку зовнішньої торгівлі та удосконалення механізмів тарифного і нетарифного регулювання розкриті у наукових працях В.Андрійчука, В.Будкіна, І.Бураковського, А.Гальчинського, О.Гребельника, І.Дюмулена, О.Кірєєва, А.Кредісова, В.Новицького, М.Портера, В.Пятницького, В.Холопова. В Україні поступово формуються передумови включення її економіки до глобальних та європейських економічних процесів. Створюється цілісна система національного законодавства у сфері митних відносин, формується механізм регулювання зовнішньоекономічної діяльності шляхом його гармонізації відповідно до норм і стандартів ГАТТ/СОТ та країн Євросоюзу. Але інтегрування економіки України до світового економічного простору має здійснюватись з урахуванням особливостей перехідного етапу її розвитку, а також очікуваних в найближчий час геополітичних і економічних змін на європейському континенті. В цьому контексті найважливішою складовою є визначення митної політики держави, виявлення найбільш ефективного рівня захисту чи відкриття економіки для зовнішнього ринку. Мета даного дослідження полягає в визначенні державно-правової природи такого явища як митна політика, основні тенденції та напрями вдосконалення державно-правового механізму її формування і реалізації. Об'єкт дослідження – процес формування та реалізації державної митної політики, підпорядкований певній ієрархії правових норм та принципів. Предмет дослідження – правові та інституціональні механізми митної політики, її природа, зміст, форми та методи. В роботі використано комплекс загальнонаукових методів та конкретнонаукових або спеціальнонаукових методів, які забезпечили істинність відбиття об'єкту та предмету дослідження та стали основою комплексного аналізу митної політики, що виступає багатогранним державно-правовим явищем. Аналіз вітчизняного, зарубіжного і міжнародного законодавства та досвіду регулювання суспільних відносин в митній сфері обумовлює широке застосування компаративних методів. Таким чином, в дослідженні застосовуються, по-перше, загальнофілософський діалектичний метод наукового пізнання та принципи системності та історизму для характеристики динаміки процесу формування митної політики; по-друге, загальнонаукові методи – структурно-функціональний, формально-логічний, конкретно-історичний та порівняльний для розкриття сутності і змісту понять митної політики і митної справи; по-третє, спеціальні галузеві методи – формально-юридичний та порівняльно-правовий при визначенні державно-правового механізму формування та реалізації митної політики. Наукова новизна одержаних результатів обумовлюється тим, що в рамках цілісного оригінального дослідження комплексно аналізується таке явище як митна політика, та запропонована теоретична концепція державно-правового механізму її формування і реалізації.