Організація податкового контролю за правильністю нарахування, своєчасністю та повнотою сплати ПДВ до бюджету (ID:136198)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………...……………5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОДАТКОВОГО КОНТРОЛЮ В СФЕРІ ОПОДАТКУВАННЯ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ……………………………………………………………………..…..7
1.1.Загальна характеристика податкового контролю…………………....7
1.2. Класифікація податкових перевірок………………………………...11
1.3. Особливості контролю у сфері оподаткування податку на додану вартість………………………………………………………………………..….13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СПРАВЛЯННЯ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ В УКРАЇНІ………….…………………………………………….…19
2.1. Аналіз надходжень податку на додану вартість до бюджету………………………………………………………………………….19
2.2.Механізм бюджетного відшкодування податку на додану вартість в Україні………….…………………………………………………………….…..22
2.3.Оцінка організації податкового контролю у сфері справляння податку на додану вартість……………………………………………………...24
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОДАТКОВОГО КОНТРОЛЮ В СФЕРІ ОПОДАТКУВАННЯ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ В УКРАЇНІ ………………………………..………27
3.1. Особливості державного податкового контролю розвинених європейських країн …………………………………………………………...…27
3.2. Проблеми податкового контролю у сфері оподаткування податку на додану вартість та шляхи їх вирішення……………………………………….31
ВИСНОВКИ……………………………………………………………....35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………..37
ДОДАТКИ……………………………………………………………...…40
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОДАТКОВОГО КОНТРОЛЮ В СФЕРІ ОПОДАТКУВАННЯ ПДВ
1.1.Загальна характеристика податкового контролю
Важливим заходом забезпечення надходжень податкових платежів до бюджетів різних рівнів, у тому числі й за рахунок примусового стягнення у платників сум, прихованих від оподаткування, є податковий контроль.
У Податковому кодексі України податковий контроль розуміється як система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти та своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи [1].
Об’єктом податкового контролю є податкові правовідносини між контролюючими органами та платниками податків щодо правильності нарахування, повноти та своєчасності сплати податків і зборів, правильності складання та своєчасності подання податкових декларацій (розрахунків), а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства.
Предметом податкового контролю виступає правильність нарахування, повнота та своєчасність сплати податків і зборів, правильність складання та своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків), а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства.
Податковий контроль одночасно носить забезпечувальний та попереджувальний характер [6].
Забезпечувальний характер податкового контролю проявляється в тому, що в результаті його застосування перетинаються заходи щодо ухилення від сплати податків та забезпечується надходження податків до бюджету.
Попереджувальний характер податкового контролю полягає в стимулюванні платників податків до правильної сплати податків, оскільки при наявності податкового контролю платників податків передбачають, що недоплачені суми податків за результатами перевірок будуть стягнені з фінансовими санкціями до бюджету та, відповідно, ухилятися від оподаткування небезпечно. Тобто за рахунок податкового контролю підвищується рівень сумлінності платників податків.
Суб’єкти податкового контролю поділяються на три групи:
1. Суб’єкти, що контролюються: юридичні особи, фізичні особи-громадяни, фізичні особи-підприємці, податкові агенти.
2. Контролюючі суб’єкти.
Згідно зі статтею 41 Податкового кодексу України : контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.
Інші роботи з даної категорії: