0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

звіт про проходження практики у фіскальній службі (ID:275958)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 140
Рік виконання: 2017
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ…………………………………………………………………………………3 Розділ І Структура територіального фіскального органу, його завдання та функції……………………………………………………………………………….5 Розділ ІІ Податкове адміністрування та основні етапи його проведення. Облік платників податків та податкових надходжень…………………………………23 Розділ ІІІ Податкова звітність, порядок її подання. Порядок проведення камеральних перевірок……………………………………………………………38 Розділ ІV документальні перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати в бюджет податків і зборів………………………………………………..47 Розділ V Податкове адміністрування загальнодержавних та місцевих податків та зборів…………………………………………………………………………….81 Розділ VІ Контроль податкових органів у сфері оподаткування доходів громадян…………………………………………………………………………109 Розділ VІІ Контроль у сфері управління податковим боргом………………..114 Розділ VІІІ Відповідно до структури територіального фіскального органу ознайомитися з роботою управлінь (відділів, секторів)………………………121 Висновки………………………………………………………………………….137 Список використаних джерел .…………………………………………………..138 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
План Вступ…………………………………………………………………………………3 Розділ І Структура територіального фіскального органу, його завдання та функції……………………………………………………………………………….5 Розділ ІІ Податкове адміністрування та основні етапи його проведення. Облік платників податків та податкових надходжень…………………………………23 Розділ ІІІ Податкова звітність, порядок її подання. Порядок проведення камеральних перевірок……………………………………………………………38 Розділ ІV документальні перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати в бюджет податків і зборів………………………………………………..47 Розділ V Податкове адміністрування загальнодержавних та місцевих податків та зборів…………………………………………………………………………….81 Розділ VІ Контроль податкових органів у сфері оподаткування доходів громадян…………………………………………………………………………109 Розділ VІІ Контроль у сфері управління податковим боргом………………..114 Розділ VІІІ Відповідно до структури територіального фіскального органу ознайомитися з роботою управлінь (відділів, секторів)………………………121 Висновки………………………………………………………………………….137 Список використаних джерел .…………………………………………………..138 Додатки Вступ Метою проходження практики є: - поглиблення та застосування знань, одержаних у процесі навчання в університеті; - оволодіння сучасними формами та методами економічної, контрольної та організаторської роботи; - набуття необхідних навичок правильності нарахування та сплати підприємствами податків, зборів до бюджету та інших неподаткових платежів, передбачених діючим законодавством; - формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в сучасних умовах; - виховання потреби систематично поповнювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності. Податки – найефективніший інструмент непрямого регулювання економічних процесів. Державне регулювання економіки через використання податкових важелів за сучасних умов спрямоване на забезпечення і підтримку збалансованого економічного зростання, ефективне використання ресурсів, стимулювання інвестиційної і підприємницької діяльності. Податки є невід’ємною частиною фінансового господарства держави. Це найважливіше джерело формування доходів держави, які, в свою чергу, використовуються на забезпечення державного управління, вирішення економічних, соціальних, оборонних завдань, розвиток освіти, науки та культури. Встановлення, розподіл, стягнення і використання податків становлять одну із функцій, які виконує держава. Тому податкова система як елемент господарського механізму відповідає економічному устрою країни, рівню розвитку продуктивних сил, системі державного регулювання економічних процесів. Базою проходження практики є Хотинське відділення Новоселицької ОДПІ. Завданням практики є: • набуття професійних умінь за спеціальністю; • розширення, систематизація та закріплення знань з усіх спеціальних дисциплін навчального плану; • набуття умінь організаторської діяльності в умовах трудового колективу. Таким чином проходження практики є важливим для студентів. Студенти повинні зробити науковий аналіз, можливо, внести пропозиції щодо модернізації та удосконалення певного економічного процесу. Розпочинаючи писати звіт про проходження практики в Хотинському відділенні Новоселецької ОДПІ необхідно визначити коло питань, на які необхідно звернути увагу в ході проходження економічної практики. Насамперед, це такі питання: По-перше, це загальне ознайомлення із структурою державної податкової інспекції, визначення цілей, які стоять перед ДПІ і методи їх досягнення. По-друге, це більш ретельне вивчення суті кожного податку, його ролі, а також методи обрахування строки сплати. Об’єктами дослідження при проходженні економічної практики є: • структура ДФС; • облік та роз’яснювальна робота з платниками податків; • контроль за справлянням непрямих податків, зокрема податку на додану вартість та акцизного податку; • контроль за справлянням податку на прибуток підприємств; • контроль за справлянням податку на доходи фізичних осіб; • контроль за справлянням транспортного податку; • контроль за справлянням ресурсних платежів; • контроль за справлянням місцевих податків, зборів; Джерелами інформації при написанні звіту з економічної практики слугували Закони України, Укази Президента, Положення, інструкції, Декрети Кабінету Міністрів, ПКУ. Розділ І Структура територіального фіскального органу, його завдання та функції Хотинське відділення (далі – Відділення) Новоселицької об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Чернівецькій області (далі – ОДПІ) є структурним підрозділом ОДПІ та створений для забезпечення виконання функцій, покладених на органи Державної фіскальної служби України чинним законодавством на території м. Хотин та Хотинського району. У своїй діяльності Відділення керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Державної фіскальної служби України, іншим законодавством України, нормативно–правовими актами та цим Положенням. Для обслуговування платників податків у відповідності до наказу начальника ОДПІ Відділення використовує печатку та штамп податкової інспекції за номером другим і наступними номерами. Структура Відділення складається з заступника начальника – начальника Хотинського відділення, завідувача сектору (1 од.), головних державних ревізорів-інспекторів (2 од.) та головних державних інспекторів (4 од.). Роботу Відділення спрямовує і координує заступник начальника-начальник Хотинського відділення згідно з наказом ОДПІ про розподіл обов’язків між керівництвом ОДПІ. Основні завдання і функції Організація роботи ОДПІ: - підготовка у межах компетенції пропозицій керівництву ОДПІ щодо удосконалення форм і методів організації роботи; - організація виконання окремих завдань та доручень керівництва ОДПІ з питань, що належать до компетенції структурного підрозділу; - внесення пропозицій щодо необхідності змін до законодавчих, інших нормативно-правових актів та надання їх на розгляд ГУ; - перевірка на відповідність чинному законодавству, нормативно-правовим актам, а також вимогам Регламенту ОДПІ, розпорядчим документам ДФС, ГУ, ОДПІ проектів розпорядчих документів, розроблених структурними підрозділами ОДПІ; - підготовка за дорученням керівництва ОДПІ аналітичних та інформаційних матеріалів у межах компетенції; - взаємодія у встановленому порядку із структурними підрозділами ОДПІ; - організація взаємодії з відповідними територіальними органами ЦОВВ, місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування; - надання у межах компетенції методичної і практичної допомоги структурним підрозділам ОДПІ; - організація та проведення у межах компетенції структурного підрозділу семінарів, нарад, “круглих столів” тощо; - участь у заходах щодо підвищення професійної компетентності працівників структурного підрозділу (без відриву від роботи). [19] Поточне планування діяльності ОДПІ: - здійснення системної оцінки рівня виконавської дисципліни у структурних підрозділах ОДПІ, з виконання контрольних завдань - забезпечення співпраці з інститутами громадянського суспільства, представниками бізнес-спільноти, сприяння участі громадськості у реалізації державної політики за напрямами діяльності ДФС - організація роз’яснювальної роботи у ЗМІ щодо практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції ОДПІ - участь у забезпеченні єдиної інформаційної політики ДФС та її територіальних органів - забезпечення інформування громадськості про реалізацію податкової політики через мережу Інтернет - інформування суспільства про показники роботи, напрями та підсумки діяльності ОДПІ - забезпечення дотримання і виконання зобов’язань, взятих за міжнародними договорами України, з питань, що належать до компетенції ДФС - забезпечення охорони державної таємниці - загальне діловодство - укомплектування, зберігання, облік та використання архівних документів - отримання від органів, що здійснюють державний фінансовий контроль, матеріалів ревізій та іншої інформації в разі виявлення фактів порушення законодавства - ведення обліку податків, зборів, єдиного внеску - складання звітності щодо стану розрахунків платників податків та зборів з бюджетом та сплати єдиного внеску - реєстрація фізичних осіб – платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - забезпечення реєстрації платників ПДВ - облік об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням - організація міжвідомчої взаємодії із суб’єктами інформаційних відносин щодо інформації про платників податків, об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням Облік рахунків платників податків: - реєстрація та облік реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок - забезпечення обліку платників єдиного внеску - організація та контроль за наданням адміністративних послуг - приймання і комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності [19] - приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників засобами телекомунікацій