Удосконалення адміністрування митних платежів при перетині товарами митного кордону (ID:441647)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП.3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МИТНО-ТАРИФНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД.7
1.1. Сутність та значення інструментів митно-тарифного регулювання.7
1.2. Організаційні засади адміністрування митних платежів при перетині товарами митного кордону.14
1.3. Характеристика механізмів адміністрування митних платежів.20
Висновки до розділу 1.33
РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ТА ОЦІНКА СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ТОВАРІВ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ ЧЕРЕЗ МИТНИЙ КОРДОН УКРАЇНИ.35
2.1. Аналіз організаційно-економічної діяльності ДП СЛАП "Камінь-Каширськагроліс".35
2.2. Особливості обліку митних платежів на ДП СЛАП "Камінь-Каширськагроліс".45
2.3. Оцінка рівня надходження митних платежів на ДП СЛАП "Камінь-Каширськагроліс".50
Висновки до розділу 2.53
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ МИТНИХ ПЛАТЕЖІВ ПРИ ПЕРЕТИНІ ТОВАРАМИ МИТНОГО КОРДОНУ.54
3.1. Міжнародний досвід митно-тарифного регулювання.54
3.2. Проблемні аспекти адміністрування митних платежів на ДП СЛАП "Камінь-Каширськагроліс" і напрями їх усунення.57
3.3. Напрями модернізації процесів адміністрування митних платежів.61
Висновки до розділу 3.72
ВИСНОВКИ.73
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.78
ДОДАТКИ.78
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Сучасне митне адміністрування в Україні є громіздким і надмірно витратним як для учасників зовнішньоекономічної діяльності, так і для держави. Діючі процедури не забезпечують ефективності держконтролю. Рівень недостовірного декларування або ввезення в країну товарів в обхід встановлених правил залишається неприпустимо високим. Це призводить до таких негативних наслідків, як недобір митних платежів, недобросовісна конкуренція, ухилення від сплати внутрішніх податків, ескалація тіньового обороту. Численні дискреційні повноваження митних органів та посадових осіб при діючих технологіях контролю часто переростають в адміністративний тиск на бізнес, викликають корупцію.
Існуючі процедури адміністрування експортно-імпортних операцій побудовані на механізмах, адекватних паперовим технологіям минулого століття. Зокрема, при перетині кордону і на наступних етапах митного оформлення (транзит, тимчасове зберігання) необхідно представляти і заповнювати велику кількість документів, а для отримання права на випуск товару в обіг - пройти перевірки і заплатити мито. У свою чергу об'єктом контролю для митних органів є товари, зібрані в одну товарну партію, відомості про які зазначені в одній митній декларації.
Такий підхід не забезпечує простежуваність інформації після випуску, коли партія «розщеплюється» на окремі товари. Однак замість зміни технологій контролю (у тому числі з використанням досвіду митних служб інших країн) в Україні намагаються впроваджувати механізми ідентифікації кожної одиниці товару шляхом маркування без урахування транспортного, промислового або торгового маркування, що додатково ускладнює митні процедури. Так, в 2016 році було введено маркування хутряних виробів, у 2018-му передбачається ввести маркування шкіряного взуття, а в 2019-му-верхнього одягу.
З більш ніж 40 тис. діючих профілів ризику 85% є вартісними, тобто містять інформацію про мінімальну вартість товару, що класифікуються
..........................
Інші роботи з даної категорії: