Зміст
Товариством з обмеженою відповідальністю “Авангард” за звітний період були здійснені наступні господарські операції:
(грн. без ПДВ)
№
з/п Зміст господарської операції
7
1 Отримано кредит банку 20000
2 Отримана сировина від постачальника “А” (платник ПДВ) 9560
3 Отримані товари від приватного підприємця, який не є платником ПДВ
4 Отримані матеріали від постачальника “Б” (платник ПДВ) 6100
5 Підписано акт про отримання виконаних робіт від платника ПДВ 1000
6 Перераховані кошти постачальнику “Б” (друга подія)
7 Перераховані кошти постачальнику “В” - платнику ПДВ за товари, які ще не отримані 2630
8 Здійснена попередня оплата за сировину платнику єдиного податку за ставкою 6% 700
9 Продано об’єкт основних фондів групи 3 платнику ПДВ -
10 Продано об’єкт основних фондів групи 4 неплатнику ПДВ 6000
11 Списані сировина і матеріали на виробництво 1400
12 Нарахована заробітна плата працівникам 7300
13 Здійснені нарахування на заробітну плату ?
14 Оприбуткована готова продукція на склад 8940
15 Відвантажена готова продукція покупцям - платникам ПДВ 6900
16 Отримана попередня оплата за товари від покупця - платника ПДВ -
17 Відвантажена готова продукція платникам ПДВ (звільнена від ПДВ) 5000
18 Відвантажена продукція на експорт (у доларах США, курс 8,00 грн.) -
19 Нараховані і сплачені відсотки за кредит 1200
20 Відвантажені товари покупцям за готівку 4610
21 Повернена покупцями- платникам ПДВ неякісна готова продукція 2000
22 Отримана попередня оплата за послуги від неплатника ПДВ 1320
23 Отримана оплата за товари, які відвантажені в попередньому періоді (друга подія)
24 Нараховані і сплачені податки і збори до бюджету:
- ПДВ ?
- податок на прибуток ?
25 Витрачені кошти на придбання спецодягу для працівників
від платника ПДВ
26 Перераховані кошти за послуги зв’язку та Інтернету платнику ПДВ
27 Здійснена передплата спеціалізованих періодичних видань неплатнику ПДВ 1530
28 Перераховані кошти за охорону приміщення неплатнику ПДВ 840
29 Отримана орендна плата від платника ПДВ
30 Реалізовані МТТІП неплатнику ПДВ 540
31 Повернений неякісний товар постачальнику - платнику ПДВ
32 Безкоштовно отримані товари від неплатника ПДВ 6000
33 Оплата ліцензії на здіснення діяльності 800
34 Сплачено вартість торгового патенту 960
35 Витрачені кошти на добові при відрядженні 640
36 Безкоштовно отримані послуги від платника ПДВ
37 Повернена частина кредиту 5300
38 Отримані штрафи за договором
39 Отримана безповоротна фінансова допомога 30000
40 Витрачені кошти на організацію свята для працівників (платнику ПДВ) 3950
41 Витрачені кошти на придбання від неплатника ПДВ паливно- мастильних матеріалів для легкового автомобіля
42 Сплачені штрафи за результатами перевірки ДПІ 1000
43 Визначено приріст (убуток) балансової вартості запасів
- приріст
- убуток 2650
44 Нарахована амортизація основних фондів ?
45 Середньооблікова кількість штатних працівників, чол. 20
Відомості про основні фонди підприємства
Групи основних фондів Балансова вартість на початок звітного періоду, грн.
Група 1, у т.ч. ?
Адміністративна
будівля 560000
Будівля цеху 470000
Група 2 34900
Група 3
Група 4 5000
Всього: ?
Необхідно:
1. Визначити суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету за звітний період.
2. Визначити суму нарахувань із заробітної плати, що підлягають сплаті підприємством за звітний період.
3. Визначити суму податку на прибуток підприємств, що підлягає сплаті за звітний період.