СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНИХ ЛІДЕРІВ ПІД ЧАС ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ (ID:1271304)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 6
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ТЕЗИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ./Introductions. Важко уявити життя в сучасному суспільстві без соціальних мереж. Соціальні мережі — це платформи, засновані на контактах між людьми та обміні різного роду інформацією. Для сучасної людини використання соціальних мереж є досить поширеним явищем, а для політиків (як правлячих, так і опозиційних партій) — це не стільки спілкування з тисячами незнайомих людей, скільки розуміння того, що відбувається в країні та реакція громадян на рішення і дії влади, вільний ідеологічний простір, який можна використовувати як засіб впливу на громадську думку, створюючи, в тому числі, імідж політичної влади та окремих політиків конкретної держави.