0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості формування політичного іміджу під час виборчих кампаній (ID:144740)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 100
Рік виконання: 2013
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ. 1.1. Стан наукової розробки проблеми та концептуальні засади 1.2. Поняття та основні підходи до формування політичного іміджу РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ 2.1. Аналіз сучасних маніпуляційних технологій та їх використання під час проведення виборчих кампаній 2.2. Психологічна та процесуальна складова політичного іміджу 2.3. Очікування виборців як основа формування політичного іміджу кандидата РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ІМІДЖ-ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ В УКРАЇНІ 3.1. Особливості українських виборчих технологій 3.2. Ефективність «іміджевих» виборчих технологій в Україні РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову