ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСУ НА ЕЛЕКТОРАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ УКРЇНСЬКИХ ГРОМАДЯН (ID:179826)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСУ НА ЕЛЕКТОРАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ УКРАЇНСЬКИХ ГРОМАДЯН
1.1. Інтернет як інтерактивний засіб політичної комунікації у сучасних дослідженнях…………………………………………………………………………6
1.2. Розкриття головних понять дослідження…………………………………….12
1.3. Методологія дослідження впливу мережі Інтернет на електоральну поведінку українських громадян………………………………………..……...….21
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСТОРУ З МЕТОЮ ВПЛИВУ НА ЕЛЕКТОРАТ
2.1. Основні методи та засоби впливу на електорат у віртуальному просторі....24
2.2. Вплив Інтернет-форумів на результати виборів………..……………………40
2.3. Соціальні мережі як потужний важіль впливу на електорат………………..46
РОЗДІЛ 3. УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСУ ПІД ЧАС ВИБОРІВ
3.1. Порівняльний аналіз використання інтернет-ресурсу у президентській виборчій кампанії 2010 року та на виборах до Верховної ради 2012 року……..55
3.2. Пошук можливих засобів протидії Інернет-маніпулюванню під час виборів…………………………………………………..…………………………..74
ВИСНОВКИ….……………………………………………………………………..83
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ………………….………………………………………..89
Зразок роботи
РЕФЕРАТ
Дипломна робота складається з 96 сторінок, 67 позицій у списку літератури.
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРС, ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ, ЕЛЕКТОРАЛЬНА ПОВЕДІНКА, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ВЕБ-ФОРУМ, ПОЛІТИЧНЕ МАНІПУЛЮВАННЯ.
Мета дослідження: розкрити сутність, особливості та вплив електронних джерел політичного маніпулювання, що використовуються в Україні та впливають на електоральну поведінку українських громадян.
Об’єкт дослідження: віртуальний простір, що впливає на електоральний вибір громадян України.
Предмет дослідження: політичні маніпулятивні та комунікативні технології, котрі використовуються в українському сегменті Інтернету (у соціальних мережах та Інтернет-форумах).
Методи дослідження: історичний, діалектичний, порівняльний, психологічний, біхевіоралістський.
Гіпотези дослідження: Інтернет-форуми та соціальні мережі у майбутньому можуть стати головною ареною боротьби за електорат, проте, українські політики не в повному обсязі використовують даний ресурс.
Висновки:
1. Нові політичні Інтернет-технології відкривають шлях до плюралізму та гласності, залучають користувача Інтернету до політичного процесу, але також містять у собі широкі можливості для політичного маніпулювання.
2. Сьогодні Інтернет-форуми та соціальні мережі стають полем для політичної агітації та політичного маніпулювання.
3. Незважаючи на ефективність використання соціальних Інтернет-медія у ході виборчих кампаній у світі, в Україні їх використання досі не має належного ефекту, в першу чергу через нерозуміння українськими політиками усієї сили впливу Інтернет-ресурсу.
Інші роботи з даної категорії: