0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання комунікативних технологій у виборчій компанії: український досвід на прикладі Юрія Вілкула на місцевих виборах 2020 року (ID:451611)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 5
Рік виконання: 2021
Вартість: 55
Купити цю роботу
Зміст
-
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
То ж можна зрозуміти, що попри очікування прориву партії «Слуги народу» таку стіну як Юрій Вілкул подвинути важко. Варто зазначити пару слів з його біографії: кандидат від "Блоку Вілкула "Українська перспектива" на міських виборах мера 2020 року, міський голова з 2010 року. Юрій Вілкул був членом "Партії Регіонів", потім "Опозиційного блоку". Отож, вибори 2020 року не є першими його виборами, проте, незважаючи на свою укоріненість в житті Кривого Рогу і відоме ім’я в цьому місці, пан Вілкул не розслаблявся під час виборчої компанії. Як і інші кандидати він представив свою програму, підготував агітаційні матеріали. Можемо відмітити її особливості. Такими є зосередження на образі і авторитеті Юрія Вілкула, підняття актуальних питань і кидання каміння в огород конкурентів...