0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості політичної реклами електронних ЗМІ в сучасній Україні (ID:49660)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 120
Рік виконання: 2013
Вартість: 320
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ ЯК КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ 1.1 Стан наукової розробки проблеми 1.2 Джерельна база дослідження 1.3 Методологічна поліваріантність проблеми РОЗДІЛ 2 РОЛЬ ЕЛЕКТРОННИХ ЗМІ В ПРОЦЕСІ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 2.1 Особливості електронних ЗМІ як каналів розповсюдження політичної інформації 2.2 Вплив електронних ЗМІ на формування політичного образу 2.3. Європейський досвід використання електронних ЗМІ у політичній рекламі та агітації РОЗДІЛ ІІІ ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННИХ ЗМІ В УКРАЇНІ 3.1.Правове регулювання політичної реклами у вітчизняному законодавстві 3.2. Особливості розвитку політичної реклами в Україні 3.3. Проблеми та перспективи реалізації технологій політичної реклами СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову