0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Семінар "Політичний імідж" (ID:561114)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 5
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
І. Орієнтуючись на лекційний матеріал, охарактеризуйте наступне: 1. Підходи до визначення поняття «політичний імідж». 2. Розрізнення політичного іміджу за критеріями класифікації. 3. Складові іміджу політичного лідера. ІІ. Прочитати наукову статтю - «Психотехнології створення ефективного політичного іміджу» Москаленко В.В. (див. файл). Коротко законспектувати та підготувати до відповіді на практичному занятті основні положення статті: 1. Основні риси та характеристики політичного іміджу. 2. Структура політичного іміджу. 3. Етапи створення політичного іміджу. 4. Моделі технологій створення іміджу політичного лідера. 5. Роль сучасних ЗМІ у формуванні іміджу політичного лідерів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Підходи до визначення поняття «політичний імідж». Проблема політичного іміджу як мистецтва цілеспрямованого управління уявою в системі владних зв’язків виникла одночасно з процесом диференціації суспільства. Усталення інституту влади потребувало розвитку певних механізмів впливу на людей і формування образу високопоставлених персон, який би відрізнявся від звичайного їх образу. Затребуваними стали й фахівці, котрі вміють створювати й посилювати необхідне враження. Слово „імідж” — англійського походження (іmage). Воно перекладається як „образ”. Довідкові видання трактують це поняття як цілеспрямовано сформований образ; як емоційно забарвлений образ, що склався в масовій свідомості і набув характер стереотипу; як набір певних якостей, які люди асоціюють з певним індивідом; як уявлення чогось, що раніше зустрічалося, конкретне чи абстрактне, і яке щось дуже нагадує в уявленні про інше. Слід відзначити, що категорія „імідж” у наш час значно відрізняється від традиційного трактування „образу” як такого і співвідноситься з галуззю соціального пізнання. Будучи феноменом індивідуальної, групової чи масової свідомості, імідж функціонує як образуявлення, в якому у складній взаємодії поєднуються зовнішні і внутрішні характеристики об’єкта.