0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КРОК «Порівняльний аналіз Кримінального кодексу України та Кримінального кодексу Республіки Сербія» (ID:110939)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 13
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Порівняльний аналіз загальної частини Кримінального кодексу України та Кримінального кодексу ХХХ. Кримінальний кодекс України Ст. 59. Конфіскація майна. Кримінальний кодекс Республіки Сербія. Ст. 256. Назначение наказания в виде конфискации имущества. ВИСНОВОК Розділ 2. Порівняльний аналіз особливої частини Кримінального кодексу України та Кримінального кодексу Республіки Сербія. Кримінальний кодекс України Ст. 191. Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем Кримінальний кодекс Республіки Сербія. Ст. 251. Присвоение или растрата. ВИСНОВОК ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДЖЕРЕЛА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК В цілому ми мали змогу відмітити відсутність єдиних та спільних дефініцій щодо найважливіших юридичних інститутів. Під час порівняння двох різних кримінальних кодексів було помічено використання недостатньо чітких термінів та оціночних понять. Безумовно це можна пояснити як правовими традиціями так і особливостями юридичної техніки та суспільно-історичного розвитку країни загалом. Разом з цим ми простежили багато спільного в структурі кодексів, формулюванні тексту статей та їхньому розміщенню, що можна пояснити належністю до однієї правової системи. Виконання даної роботи було цікавим та сприяло виробленню професійно важливих якостей, зокрема закріплювало навики критично-аналітичного порівняння двох різних джерел на предмет спільного-відмінного, позитивного-негативного, тим самим сприяючи ...........