СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Правове регулювання електронної комерції в Україні (ID:1125877)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 45
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 5 1.1. Національне законодавство щодо регулювання електронної комерції 5 1.2. Міжнародні акти, які регулюють здійснення електронної комерції 12 Висновки до 1 розділу 20 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ 21 2.1. Поняття, принципи та функції електронної комерції 21 2.2. Суб’єкти правовідносин у сфері електронної комерції 26 2.3. Господарські договори, що вчиняються через мережі електрозв’язку:правове регулювання та перспективи удосконалення 30 Висновки до 2 розділу 38 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Зараз, у сучасних умовах, ключовим аспектом для сталого економічного розвитку є електронний бізнес. Діяльність підприємств в сфері бізнесу ґрунтується на впровадженні технологічних інновацій та комерціалізації Інтернету. Завдяки електронній комерції відбувається покращення можливостей для торгівлі та бізнесу, підвищуються конкурентні переваги суб’єктів господарювання. Незважаючи на стабільний ріст, електронний бізнес стикається зі значними труднощами. Результати проведених досліджень підтверджують, що у країнах Європейського Союзу, а також у всьому світі та особливо в Україні, розвиток електронної комерції залежить від різноманітних чинників, включаючи правові, лінгвістичні, демографічні та культурні бар'єри. Представники Комітету СОТ з торгівлі та розвитку виділяють серед аспектів, що негативно впливають на електронний бізнес, низький рівень інвестицій, неадекватну інфраструктуру та відсутність відповідного законодавства. Міжнародно-правове регулювання електронної комерції активно досліджується у західноєвропейській науці. Більшість теоретико-методологічних підходів, запропонованих вченими, такими як З. Тоффлер, Г. Алонд, Ш. Арстайн, Л. Бйорланд, Ж.-Л. Бержель, Д. Боуз, Ю. Габермас, Ж. Галтунг, Е. Гідденс, К. Жоффре-Спінозі, Р. Дарендорф, Д. Дьюі, К. Лефор, Д. Ллойд, Л. Лукайдес, Д. Метьюз та інші, становлять теоретичну основу для даного дослідження. Для нашої роботи важливими були теоретичні розробки провідних вітчизняних фахівців з фінансового права, адміністративного права, інформаційного права, таких як А.І. Берлач, Ю.П. Битяк, В.М. Бутузов, А.В. Васильєв, Л.К. Воронова, В.Д. Гавловський, П.Т. Гега, В.О. Глушков, І.П. Голосніченко, О.М. Джужа, Є.В. Додін, І.Б. Заверуха, А.П. Закалюк, Н.К. Ісаєва, Р.А. Калюжний, А.Т. Комзюк, В.І. Кравченко, Є.Б. Кубок, М.І. Мельник, П.П. Михайленко, А.А. Нечай, В.Ф. Опришко, О.П. Орлюк, Н.Ю. Пришви, О.П. Рябченко, Л.А. Савченко, М.М. Тищенко, В.І. Шакун та інші. Ціль та завдання дослідження. Основним завданням даного курсового дослідження є проведення аналізу наукових джерел, вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду для визначення стану та тенденцій в правовому регулюванні розвитку електронної комерції в Україні. Мета проведеного дослідження зумовила потребу в таких завданнях: 1. Системно проаналізувати діюче законодавство, яке регулює практику електронної комерції; 2. Дослідити систему суб’єктів та умов, що впливають на здійснення електронної комерції; 3. Виявити правові проблеми, які впливають на ефективність регулювання електронної комерції та запропонувати способи їх вирішення; 4. Систематизувати наявні проблеми щодо вдосконалення інституту відповідальності в сфері електронної комерції; 5. Розробити обґрунтовані наукові пропозиції для поліпшення чинного законодавства, яке стосується електронної комерції. Предметом дослідження є правовідносини, що виникають під час здійснення електронної комерції між уповноваженими суб’єктами (учасниками та державними органами). Об’єктом дослідження є правові засади електронної комерції в Україні. Методологія дослідження. Основою для даного дослідження служить діалектичний підхід до пізнання, розвитку та взаємозв’язку об’єктів реальної дійсності. Дослідження також враховує вплив соціально-економічних чинників на формування та відхилення від правових норм. Структура курсової роботи включає вступ, три розділи, висновки та список використаних джерел.