Судова влада в системі розподілу влад. Основні напрями діяльності судової влади. (ID:119318)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ПРАВОВА ПРИРОДА СУДОВОЇ ВЛАДИ ЯК СКЛАДОВОЇ РОЗПОДІЛУ ВЛАД………..............................
1.1. Теоретичні засади концепції розподілу влади………
1.2. Поняття та особливості судової влади як складової розподілу влади…………..………………………….....
1.3. Роль судової влади у механізмі стримування і противаг.......................................................................
Висновки до першого розділу………………………………………
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАСАД ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ СУДОВОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ……………………………………………………………...........
2.1. Поняття та принципи побудови судової системи в Україні………...................................................................
2.2. Місце Конституційного Суду України в системі судової влади….............................................................
2.3. Місце судів загальної юрисдикції в системі судової влади………....................................................................
Висновки до другого розділу………………………………………
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУДОВОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ………………...……...................
3.1. Сучасний стан та недоліки побудови судової влади в Україні…….........................................................
3.2. Судова влада в аспекті сучасної конституційно-правової реформи……………………………………………………...
Висновки до третього розділу……………………………………..
ВИСНОВКИ………………………………………………….................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ……..
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ПРАВОВА ПРИРОДА СУДОВОЇ ВЛАДИ ЯК СКЛАДОВОЇ РОЗПОДІЛУ ВЛАДИ
1.1. Теоретичні засади концепції розподілу влади
У Декларації «Про державний суверенітет України», яка була прийнята 16 липня 1990 року, та Конституції України 1996 року вперше на найвищому правовому рівні було закріплено однин із найважливіших принципів сучасної демократичної держави – принцип розподілу влади. Відповідно до статті 6 Основного закону нашої держави - Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову [1]. На думку В. Я. Тація, система поділу влади закріплена у Конституції України, заснована на уособленні, взаємовпливі, взаємостримуванні і співробітництві державних органів, що урівноважують один одного, об’єднуючись у групи за ознакою однакової функціональної спрямованості і наявності відповідних повноважень[17, c.38].
Можна погодитися із думками дослідників, які стверджують, що вчення про поділ державної влади настільки древнє, як і сама держава й право. Починаючи з античної епохи вчення про розподіл державної влади розвивається поступово і лише в епоху абсолютизму стає пануючим[5, c.4]. Вперше ідеї про необхідність та обґрунтованість розподілу влади на гілки, що пов’язані із специфіко-виконуваних ними функцій, вперше прозвучали у Античній Греції, у працях таких філософів як Платон, Аристотель, Полівій та інші.
Інші роботи з даної категорії: