0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи розділу державної влади (ID:121308)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 50
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..5 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ : ПОНЯТТЯ , ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ 1.1. Поняття державної влади та її характеристика……………………………….7 1.2. Види та функції державної влади……………………………………………10 РОЗДІЛ ІІ. ТЕОРЕТИЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ РОЗПОДІЛУ ВЛАД 2.1. Теорії розподілу влад у період Середньовіччя в європейських країнах…..15 2.2. Обгрунтування теоритичного принципу розподілу влад Нового та Новітнього часу…………………………………………………………………….20 2.3. Українські підходи в теорії розподілу влади………………………………...27 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВИ РОЗПОДІЛУ ТА ВЗАЄМОДІЇ ГІЛОК ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ ЯК ВИДУ СОЦІАЛЬНОЇ ВЛАДИ 3.1. Загальна характеристика законодавчої влади в Україні…………………….31 3.2. Виконавча влада та її особливості у соціальному суспільстві……………...36 3.3. Судова влада України та її система…………………………………………..40 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження курсової роботи полягає в першу чергу в тому, що питання влади взагалі, й державної, зокрема, з давніх часів були актуальною проблемою усіх країн світу, в тому числі і України. При цьому, як правило, державну владу досліджували як вид публічної політичної влади, що здійснюється державою та її органами, як різновид соціальної влади тощо. Значно менша увага науковців приділялася питанню її класифікації в залежності від відповідних критеріїв, зокрема, за формою (способами) її організації та функціонування. А саме те , що держава є особливою політичною реальністю, держава – це політична організація всього суспільства. Також ,держава являє собою організацію публічної влади , необхідну як для досягнення інтересів і потреб окремих класів , так і для виконання загальних справ , що випливають із природи будь – якого суспільства. Вона стає не просто владою , що спирається на примус, а цілісною організацією суспільства, яка виражає і охороняє індивідуальні, групові і суспільні інтереси, забезпечує організованість у країні на підґрунті економічних і духовних чинників, реалізує головне, що надає людям цивілізація, — народовладдя, економічну свободу, свободу автономної особи. З цього й випливає те , що державна влада є як вид соціальної влади з розділу І ст. 1 Основного Закону України ( КУ ), що твердить про те : « Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава ». Проблемі дослідження державної влади України в юридичній науці в цілому , приділялася недостатня увага. Саме тому, з метою всебічного вивчення змісту і особливостей предмету дослідження, вивчалися та аналізувалися праці філософів і юристів минулого, зокрема, твори Платона, Арістотеля, Ш.Л. Монтеск’є, Ж.Ж. Руссо, Г. Гегеля, Л. Дюгі, Д. Локка, Н. Макіавелі, М. Зейделя, П. Лабанда, Б. Рассела та інших. Увага приділялася і дослідженню відомих діячів юридичної науки періоду ХІХ-ХХ століть  В.А. Незабитовського, І.О. Ільїна, також були проаналізовані твори українських правознавців, зокрема, М.І. Палієнка, Ф.В. Тарановського, О.О. Жиліна, М.П. Драгоманова, Л.Й. Петражицького. Серед сучасних українських дослідників проблем державної влади слід відзначити наукові праці В.Б. Авер’янова, О.Ф. Андрійко, В.Д. Бабкіна, М.О. Баймуратова, Є.В. Додіна, Н.П. Гаєвої, А.З. Георгіци, О.В. Зайчука, В.С. Журавського, Р.А. Калюжного, С.В. Ківалова, А.М. Колодія, В.В. Копейчикова, О.Л. Копиленка, В.В. Кравченка, І.О. Кресіної, Л.Т. Кривенко, О.Д. Крупчана, А.Р. Крусян, О.В. Лавриновича, П.Ф. Мартиненка, О.В. Марцеляка, В.В. Медведчука, В.Ф. Мелащенко, Р.М. Мінченко, Г.О. Мурашина, О.Г. Мурашина, О.Г. Мучника, Н.А. Мяловицької, Н.Р. Нижник, Н.М. Онищенко, В.Ф. Опришка, М.П. Орзіха, Р.С. Павловського, Б.А. Пережняка, В.Ф. Погорілка, П.М. Рабіновича, А.О. Селіванова, В.М. Селіванова, С.Г. Серьогіної, В.Ф. Сіренка, О.В. Скрипника, М.І. Ставнійчук, В.І. Тимошенко та інших. Мета і завдання дослідження. Метою курсової роботи є визначення змісту влади взагалі, і на цій основі з’ясувати особливості державної влади як виду соціальної влади; проаналізувати основні етапи становлення і розвитку державної влади в умовах стародавнього часу , нового у Європі та за часів незалежної України; проаналізувати сутність законодавчої влади та її особливості; з’ясувати роль виконавчої влади в процесі функціонування державної влади України; розкрити особливості здійснення судової влади як окремої гілки державної влади. Предметом дослідження є правові засади організації та функціонування державної влади в Україні. Об’єктом дослідження є політико-правові суспільні відносини, які виникають в процесі становлення, організації та функціонування державної влади в Україні.