СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Становлення фондового ринку України - це тривалий і складний процес, який розпочався з проголошенням незалежності і триває досі, супроводжуючись численними трансформаціями та викликами, що відображають загальний економічний і політичний розвиток країни. І (ID:1273362)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 37
Рік виконання: 2025
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП..........................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АМНІСТІЇ ТА ПОМИЛУВАННЯ В КРИМІНАЛЬНОМУ ПРАВІ....................................................................5 1.1. Поняття та юридична природа амністії та помилування..................5 1.2. Історичний розвиток інститутів амністії та помилування................8 1.3.Норматично- правове регулювання амністії та помилування в Україні та зарубіжних країнах.............................................................................10 РОЗДІЛ 2. КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ АМНІСТІЇ ТА ПОМИЛУВАННЯ................................14 2.1. Практика застосування амністії та помилування в Україні............14 2.2. Аналіз правових наслідків звільнення від відбування покарання..16 2.3. Фактори та умови, що впливають на прийняття рішень про амністію та помилування.................................................................................................19 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНСТИТУТІВ АМНІСТІЇ ТА ПОМИЛУВАННЯ........................................23 3.1. Пропозиції щодо вдосконалення кримінально-правового регулювання амністії та помилування................................................................23 3.2. Досвід зарубіжних країн та можливості його впровадження в Україні...................................................................................................................26 3.3. Організаційні та практичні заходи для підвищення ефективності застосування амністії та помилування...............................................................28 ВИСНОВКИ..............................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..............................................34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Амністія в Україні регламентується Законом «Про амністію у 20__ році» (конкретний рік змінюється залежно від ухваленого закону), який визначає категорії осіб, строки, умови та наслідки застосування амністії. Наприклад, амністія може стосуватися неповнолітніх, жінок з дітьми, осіб, які відбули частину покарання, або тих, хто вчинив злочини невеликої тяжкості. Конкретними доказами реалізації амністії можуть бути рішення судів про звільнення від відбування покарання відповідно до закону про амністію або статистичні дані Державної кримінально-виконавчої служби України, що підтверджують масовий характер застосування амністії до певних категорій засуджених. Так, за даними офіційних джерел, під час ухвалення закону про амністію у 2020 році було звільнено від покарання понад 2000 осіб, що підтверджує практичне застосування інституту та його соціальну значущість. У зарубіжних країнах існують різні моделі регулювання амністії та помилування. У США, наприклад, помилування є прерогативою Президента (ст. II Конституції США), який має право здійснювати індивідуальне помилування або зменшення покарання для осіб, засуджених за федеральні злочини. При цьому практика демонструє, що помилування може бути застосоване у випадках політичного значення, соціальної несправедливості або виправлення судових помилок, що можна розглядати як доказ гнучкості та гуманності цього інституту. Амністія в США застосовується рідше, але інколи оголошується у вигляді загальних актів, що звільняють певні категорії осіб від покарання, наприклад, учасників антиурядових протестів у минулому або військових осіб після закінчення воєнних конфліктів. У країнах Європейського Союзу також спостерігається активне використання амністії та помилування. У Франції інститут помилування закріплений у Конституції та Кодексі кримінальної юстиції, де президент має право звільнити конкретну особу від покарання. У Німеччині Федеральний президент може застосовувати помилування лише за клопотанням суду або міністерства юстиції, що підкреслює правову процедуру та контроль за реалізацією цього права. Амністія у цих країнах зазвичай регулюється окремими законами або актами парламенту і часто застосовується у зв’язку зі святковими подіями, політичними реформами або гуманітарними обставинами, наприклад, для неповнолітніх або осіб, які перебувають у важкому стані здоров’я [11, с. 584]. Важливим доказом ефективності та значущості цих інститутів є практика міжнародних організацій. Наприклад, ООН та Рада Європи вказують на необхідність забезпечення балансу між правом на помилування та амністію та принципом верховенства закону, а також на важливість дотримання прав людини у процесі їх застосування. Статистичні дані країн ЄС та США демонструють, що інститут помилування використовується переважно для гуманізації кримінальної політики та виправлення несправедливих судових рішень, тоді як амністія дозволяє державам ефективно регулювати соціально-кримінальні процеси на масовому рівні.