СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ про проходження навчальної практики у Чернівецькому окружному адміністративному суді (ID:174020)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 43
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Розділ 1. Ознайомлення з структурою суду, основними функціями суду та організацією роботи по розгляду справ. Розділ 2. Ознайомлення з роботою голови суду, його заступника та судді. Розділ 3 . Ознайомлення з роботою помічника судді. Розділ 4. Ознайомлення з роботою секретаря судових засідань та судового розпорядника. Розділ 5. Ознайомлення з організаційним забезпеченням діяльності суду. Розділ 6. Вдосконалення навичок складання та оформлення процесуальних документів (шляхом складання проектів). Розділ 7. Присутність на судових засіданнях. Розділ 8. Ознайомлення з організацією діловодства в суді та порядком розподілу справ між суддями. Розділ 9. Ознайомлення з порядком фіксування судового засідання технічними засобами. Розділ 10. Ознайомлення із станом забезпечення суду інформаційними системами, технічними засобами та технологіями. Розділ 11. Узагальнення судової практики за місцем проходження. Розділ 12. Узагальнення судових помилок пов’язаних із застосуванням законодавства. Список використаних джерел Висновки Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Я, Марчук Анастасія Олегівна, з метою формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень, виховання потреби систематично поповнювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності, закріплення теоретичних знань стосовно: структури й організації діяльності судів України та територіальних органів Державної судової адміністрації України; підсудності справ судам; процесуального порядку реалізації професійними суддями своїх повноважень; порядку здійснення суддівського самоврядування; особливостей організаційного забезпечення діяльності суду; структури та порядку функціонування апарату суду; з 27 лютого 2017 року по 10 березня 2017 року проходила практику у Чернівецькому окружному адміністративному суді. Перед початком практики я ознайомилась з її програмою, отримала необхідну консультацію відносно завдань та змісту практики, порядку її проходження та захисту, вимог до відповідних документів, що мають бути підготовлені за наслідками проходження практики. Метою та завданням проходження практики в адміністративних судах є: опанування студентами сучасними формами і методами організації праці юриста, формування у них на базі одержаних в університеті знань професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час роботи в конкретній сфері діяльності на різних ділянках юридичної практики. Завдання практики в адміністративних судах реалізуються шляхом вивчення студентами всіх аспектів організації та здійснення судочинства, виконання конкретних доручень керівників практики, вивчення рекомендованих нормативно-правових джерел, набуття досвіду узагальнення практики застосування відповідних правових норм та розробки рекомендацій щодо їх вдосконалення. Розділ 1. Ознайомлення з структурою суду, основними функціями суду та організацією роботи по розгляду справ Чернівецький окружний адміністративний суд створений відповідно до Указу Президента України від 16 листопада 2004 року №1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі та кількісного складу суддів». В квітні 2008 року розпочалося створення суду, а 07 травня 2008 року Чернівецький окружний адміністративний суд було зареєстровано як юридичну особу в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. З 02 березня 2009 року Чернівецький окружний адміністративний суд розпочав здійснювати судочинство. На початок своєї діяльності суддівський корпус суду складався з п’яти суддів. Станом на сьогоднішній день суддівський корпус суду складається з 10 суддів та з 39 працівників апарату суду. Основне завдання адміністративного судочинства полягає у захисті прав та законних інтересів особи в публічно-правових спорах від порушень з боку органів влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб і службових осіб, у спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби. Особлива категорія справ, які розглядають в адміністративному суді – спори щодо правовідносин, що пов’язані із виборчим процесом та референдумом. Правовий захист, що забезпечують адміністративні суди, спрямований не на покарання протиправної поведінки, а на поновлення законного стану. Пріоритети адміністративної юстиції лежать у сфері захисту прав громадянина, а не держави (звичайно, поважаючи право держави), що має сприяти зростанню довіри до судової влади в нашій країні. У ст. 55 Конституції України вказується, що права і свободи людини і громадянина захищаються судом [1]. Відповідно до ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України захист прав, свобод та інтересів гарантується незалежним і неупередженим судом. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в адміністративному суді, до підсудності якого вона віднесена цим Кодексом. Кожен має право на участь у розгляді своєї справи в адміністративному суді будь-якої інстанції в порядку, передбаченому цим Кодексом [6]. Згідно ст. 104 КАС України, до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. Суб’єкт владних повноважень має право звернутися до адміністративного суду у випадках, встановлених законом [6]. Адміністративне судочинство здійснюється державною мовою. Особи, які беруть участь у справі та не володіють або недостатньо володіють державною мовою, мають право користуватися рідною мовою або мовою, якою вони володіють, а також послугами перекладача в порядку, встановленому КАС України. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: 1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; 2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; 3) спори між суб’єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; 4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів; 5) спори за зверненням суб’єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України; 6) спори щодо правовідносин, пов’язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму; 7) спори фізичних чи юридичних осіб із розпорядником публічної інформації щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності у частині доступу до публічної інформації.