0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Международно-правовое сотрудничество стран у борьбе с финансированием тероризма (ID:239684)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 100
Рік виконання: 2018
Вартість: 100-договорная
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..5 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «ФІНАНСУВАННЯ ТЕРОРИЗМУ» …………………………………...….9-22 1.1. Злочин фінансування тероризму за законодавством України………..9-14 1.2. Нормативно – правові засади міжнародного співробітництва у боротьбі із фінансуванням тероризму…………………………………………..14-22 РОЗДІЛ 2 СПІВРОБІТНИЦТВО ДЕРЖАВ У БОРОТЬБІ З ФІНАНСУВАННЯМ ТЕРОРИЗМУ……………………………………...22-55 2.1. Стратегія ООН щодо боротьби з фінансуванням тероризму……….22-26 2.2. Інституційні засади боротьби з фінансуванням тероризму в Європейському Союзі…………………………………………………26-34 2.3. Участь НАТО у боротьбі із фінансуванням тероризму……………...34-43 2.4. Роль ФАТФ у формуванні міжнародної системи протидії відмиванню грошей та фінансуванню тероризму……………………………….....43-55 РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ БОРОТЬБИ З ФІНАНСУВАННЯМ ТЕРОРИЗМУ………………………………………………………………...55-72 3.1 . Прогресивний розвиток норм міжнародного права щодо фінансування тероризму……………………………………………………………….…55-63 3.2 . Проблеми застосування антитерористичного законодавства України і шляхи його вдосконалення……………………………………………….63-72 ВИСНОВКИ……………………………………………………………........73-76 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………77-88 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….89
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Змінювати і жити по новому, чи жити щоб змінювати!? Ось основне питання, яке повинні собі ставити пересічні громадяни тай не тільки. У народі говорять: «Все тече, все змінюється». Дійсно зміни та перевороти є складовими нашого життя. Із самого народження людині намагаються закласти підвалини добра, з надією, що вона у майбутньому зробить все для того щоб залишити «вагомий слід» після себе. Але життя прожити – не поле перейти, і поле це нажаль «мінне». На кожному кроці становлення людину чекає якась прірва, і вона повинна прийняти правильне рішення. Чи провалитися? Чи віднайти інший шлях. Саме так відбувається і у нашій державі, або ж ми ідем правильним шляхом (і притому зустрічаємо, спілкуємось із «правильними людьми»), або невірний крок і все-прірва, а там тьма. Для того щоб рухатися в правильному напрямку, як-то кажуть «в ногу із часом», нам потрібний наставник, правитель який адекватно реагуватиме на суспільні запити, прийматиме демократичні рішення як на національному так і міжнародному рівнях. Суспільство, особистість та держава – ось три складових які забезпечують безпеку, точніше національну безпеку, гарантом якої і буде наставник. Але жодна держава не може існувати без своїх протиріч, Україна не виключення. Не задоволення соціальних, культурних, економічних потреб суспільства призводить до підриву країни. Врешті і політичні механізми також відіграють чималу роль. Нестабільність, невирішеність, неузгодження інтересів та протиріч у державі створює «психологічно-подавлений інтелект особистості». Назріває злість, яка переростає до застосування різного типу методів вирішення проблем, більшість з яких вирішуються із застосуванням сили, або ж вирішення проблеми «чужими руками» за окрему плату. Тут же постають безліч запитань: «Кому вигідна ця неузгодженість? Чому, хто, на людей робить психологічний вплив? Для чого піддавати небезпеці та загрозу життю стільком людям? І головне запитання – що це за плата та яка користь комусь від цього?»