0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ГЛАВИ ДЕРЖАВИ В НІМЕЧЧИНІ (ID:308588)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 27
Рік виконання: 2019
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ГЛАВА ДЕРЖАВИ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ: ПОНЯТТЯ, МІСЦЕ ТА ЗНАЧЕННЯ У СИСТЕМІ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ РОЗДІЛ ІІ. ІНСТИТУТ ГЛАВИ ДЕРЖАВИ В НІМЕЧЧИНІ 2.1. Порядок обрання президента у Німеччині 2.2. Повноваження президента у Німеччині 2.3. Порядок усунення президента від влади у Німеччині РОЗДІЛ ІІІ. РІЗНИЦЯ МІЖ ПОВНОВАЖЕННЯМИ ФЕДЕРАЛЬНОГО ПРЕЗИДЕНТА ТА ФЕДЕРАЛЬНОГО КАНЦЛЕРА НІМЕЧЧИНИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Нинішній етап реформування правової і політичної системи країн пов'язаний з необхідністю покращення функціонування демократичних інститутів. Серед таких інститутів є інстит глави держави. Інститут глави держави виник і сформувався у період становлення сучасної державності. Але його генеза пов'язана з феодальною державою і навіть з більш ранніми часами, коли монарх (правитель) не тільки виступав у ролі верховного носія влади, а й ототожнювався з самою державою. Інститут глави держави, упродовж багатьох віків був важливим інструментом об’єднання й символом єдності нації і держави. На сьогоднішній день юридичний статус і політичне значення сучасного глави держави залежать від форми державного правління, прийнятої в тій чи іншій країні. Конституційно-правовий статус глави держави у сучасному правовому житті є актуальною темою,цю тему вивчали: Дацюк C, Цвік М. В.,Петришин О. В., Процюк І. В, Барабаш Ю. ,Бостан C. ,Малько А.В. та ін. Повноваження президента, його статус у політичному житті тієї чи іншої країни визначаються насамперед відповідними конституційними нормами. У Федеративній Республіці Німеччина конституційне право наділяє виконавчою владою перш за все главу уряду, а не главу держави - президента. Щоправда, в конституційному праві ФГГ немає норми про те, що президент - це глава держави, його статус в Основному законі йдеться лише те, що «федеральний президент представляє Федерацію в міжнародно-правових відносинах». У той же час в Основному законі ФРН чітко позначений конституційний статус глави уряду - канцлера: «Федеральний уряд складається з Федерального канцлера і федеральних міністрів». Ця правова норма прямо вказує на те, що президент не є главою виконавчої влади і таким чином не виникає ніякої правової невизначеності в розмежуванні повноважень між главою держави і главою уряду.