Патронатна служба: поняття та особливості функціонування (ID:430103)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ВСТУП………………………………………………………………………...3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАТРОНАТНОЇ СЛУЖБИ ЯК СУБ’ЄКТА ПУБЛІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ………………………………………………………………………...5
1.1 Історія розвитку патронатної служби в законодавстві України………….....................................................................................................5
1.2 Поняття та види патронатної служби………………………………………..8
1.3 Особливості патронатної служби та її відмінність від державної служби …………………………………………………………………………………….11
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАТРОНАТНОЇ СЛУЖБИ В УКРАЇНІ…………………………………………………………………………14
2.1 Особливості проходження патронатної служби…………………………...14
2.2 Юридична відповідальність патронатного службовця……………………17
2.3 Припинення повноважень працівника патронатної служби……………...20
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАТРОНАТНОЇ СЛУЖБИ В УКРАЇНІ………………………………………………………….21
3.1 Поняття патронатної служби в зарубіжних країнах……………………………………………………………………………21
3.2 Основні світові моделі нормативного закріплення патронатної служби……………………………………………………………………………24
3.3 Перспективи розвитку патронатної служби в Україні……………………………………………………………………………27
ВИСНОВОК……………………………………………………………...28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………………………………………...30
Зразок роботи
Загалом питання службового права є досить новим в контексті українського права, коли ж в країнах Європейського Союзу право публічного адміністрування є одним із домінуючих у суспільних відносинах, пов’язаних із державно-владними повноваженнями. Однією зі складових інституту службового права є інститут патронатної служби. Це досить важливий інструмент у розбудові службових відносин, однак законодавче закріплення патронатної служби наявне лише у статті 92 Закону України «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року, що говорить про недостатність державного регулювання у цій сфері.
Актуальність дослідження: Саме із запровадженням Закону України «Про державну службу» у практику державного будівництва України був запроваджений інститут патронатної служби. Однак, на разі не існує єдиного нормативно-правового акта, який би усебічно врегульовував функціонування патронатної служби, її особливості та напрямки діяльності. Українське законодавство налічує досить багато програмних документів, які б мали ліквідувати недосконалості в роботі патронатної служби, однак, на жаль, ці документи не були цілком впроваджені. Серед них, наприклад, Указ Президента України «Про Стратегію реформування державної служби в Україні» № 599 від 14 квітня 2000 року, метою якого було провести реформування системи державної служби шляхом вдосконалення кадрового
потенціалу, створення оновленого, потужного і дієздатного
державного апарату, становлення професійної, політично нейтральної
та авторитетної державної служби.
Предмет дослідження: патронатна служба в Україні, основні ознаки та особливості її проходження й припинення, сучасне закріплення інституту патронатної служби в законодавстві України.
Об’єкт дослідження: суспільні відносини, які виникають у сфері патронатної служби.
Мета дослідження: на основі нормативно-правової бази та доступних наукових видань дослідити та розкрити поняття патронатної служби у контексті службового права, з’ясувати проблеми та недоліки законодавчого регулювання інституту патронатної служби в Україні.
Завдання дослідження: відповідно до мети дослідження можна виокремити ряд основних поставлених задач, на яких зосереджена основна увага роботи:
дослідити історію виникнення патронатної служби на території України;
виокремити поняття патронатної служби як суб’єкта публічної діяльності держави;
охарактеризувати основну відмінності патронатної служби від державної служби;
розглянути порядок проходження патронатної служби;
встановити внаслідок чого можливе припинення діяльності патронатного службовця та ознайомитися із його можливою юридичною відповідальністю;
розкрити зарубіжний досвід у ході діяльності та законодавчого закріплення патронатної служби;
запропонувати напрями розвитку патронатної служби в Україні.
Методологічна основа дослідження: під час написання курсової роботи були використані такі методи дослідження як: аналіз, синтез, порівняльно-правовий метод, метод узагальнення та метод класифікації.
Структура роботи: робота складається із вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 34 сторінки машинописного тексту.
Інші роботи з даної категорії: