Кримінально-правова характеристика випуску в експлуатацію технічно несправних транспортних засобів або інше порушення їх експлуатації (ст. 287 КК). Наведіть приклади зі слідчої та судової практики. (ID:430721)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ЗЛОЧИНІВ ПРОТИ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ ЯК ПРЕДМЕТ КРИМІНАЛІСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ……………………………………….5
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТИВНИХ ОЗНАК ВИПУСКУ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ТЕХНІЧНО НЕСПРАВНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ АБО ІНШЕ ПОРУШЕННЯ ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ………………………………..10
2.1. Об’єкт кримінального правопорушення………………………………..10
2.2. Об’єктивна сторона кримінального правопорушення……………….12
РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА СУБ’ЄКТИВНИХ ОЗНАК ВИПУСКУ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ТЕХНІЧНО НЕСПРАВНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ АБО ІНШЕ ПОРУШЕННЯ ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ………………………………..15
3.1. Суб’єкт кримінального правопорушення……………………………..15
3.2. Суб’єктивна сторона кримінального правопорушення……………….17
РОЗДІЛ 4. КВАЛІФІКУЮЧІ ОЗНАКИ ВИПУСКУ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ТЕХНІЧНО НЕСПРАВНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ АБО ІНШЕ ПОРУШЕННЯ ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ……………………………………………..19
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..26
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ…………………………………………………..29
Зразок роботи
Сучасне життя важко уявити без автомобільного транспорту. Це найбільш масовий, мобільний та зручний вид транспорту. Кількість автомобілів на вулицях міст невпинно збільшується, все більше громадян стають учасниками дорожнього руху. Проте не всі водії дотримуються правил безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту. Щороку тисячі людей гинуть внаслідок злочинної недбалості або самовпевненості осіб, які керують транспортними засобами, десятки тисяч людей отримують тілесні ушкодження. На жаль, правопорушників не лякають ані високі штрафи, ані загроза позбавлення волі. Не сприяє поліпшенню цієї ситуації і наявність певних прогалин у законодавстві, неузгодженість норм різних галузей права, які регламентують питання відповідальності за правопорушення у сфері безпеки руху та експлуатації транспорту.
Актуальність зазначеної тематики привертала та продовжує привертати науковців, як, С. В. Бабаніна, О. О. Балобанова, С. П. Баркова, В. М. Бурдіна, В. О. Гапчича, С. В. Гізімчука, В. В. Ємельяненка, В. І. Касинюка, О. М. Котовенка, В. А. Мисливого, О. М. Опальченка, В. І. Осадчого, І. С. Печука, В. П. Тихого та ін.
Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є надання комплексної кримінально-правової характеристики випуску в експлуатацію завідомо технічно несправних транспортних засобів, допуск до керування транспортним засобом особи, яка перебуває в стані сп'яніння або не має права на керування транспортним засобом, чи інше грубе порушення правил експлуатації транспорту. Для досягнення цієї мети були поставлені такі завдання:
- розкрити поняття злочинів проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту як предмет криміналістичного дослідження;
- провести кримінально-правовий аналіз об’єктивних ознак складу випуску в експлуатацію завідомо технічно несправних транспортних засобів;
- здійснити кримінально-правовий аналіз суб’єктивних ознак складу випуску в експлуатацію завідомо технічно несправних транспортних засобів;
- розкрити особливості кваліфікуючих ознак випуску в експлуатацію завідомо технічно несправних транспортних засобів;
Об’єктом дослідження є суспільні відносини у сфері охорони випуску в експлуатацію завідомо технічно несправних транспортних засобів
Предметом дослідження є кримінально-правова характеристика випуску в експлуатацію завідомо технічно несправних транспортних засобів (ст. 287 КК України).
Інші роботи з даної категорії: