Види послуг, дозволені в приватній детективній (розшуковій) діяльності (ID:441638)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП.5
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ РЕГУЛЮВАННЯ ПРИВАТНОЇ ДЕТЕКТИВНОЇ (РОЗШУКОВОЇ) ДІЯЛЬНОСТІ.10
1.1. Поняття приватної детективної (розшукової) діяльності.10
1.2. Правові основи приватної детективної (розшукової) діяльності.18
Висновок до 1 розділу.31
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ПРИВАТНІЙ ДЕТЕКТИВНІЙ (РОЗШУКОВІЙ) ДІЯЛЬНОСТІ.33
2.1. Класифікація послуг в приватній детективній (розшуковій) діяльності.33
2.2. Методологія та інструментарій надання послуг в приватній детективній (розшуковій) діяльності.48
Висновок до 2 розділу.70
РОЗДІЛ 3. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПО НАДАННЮ ДЕТЕКТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ЗАСТОСОВУВАННЯ В УКРАЇНІ.72
3.1. Організація приватної детективної (розшукової) діяльності по наданню детективних послуг за кордоном.72
3.2. Організаційно-правові форми взаємодії приватних детективних (розшукових) структур з правоохоронними органами в частині надання детективних послуг.88
Висновок до 3 розділу.106
ВИСНОВКИ.109
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.114
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми дослідження обумовлена теоретичною і практичною значущістю проблем, пов’язаних з удосконаленням діяльності недержавних формувань, як найважливішої гарантії зміцнення законності, що вкрай необхідне в процесі формування юридичних і соціально-політичних основ правової державності. Значні зміни в суспільно-політичному житті та економічному розвитку України, в процесі побудови правової держави, зажадали вдосконалення всіх суспільних відносин. В першу чергу, це відноситься до відносин, що забезпечують особисту безпеку громадян, захист їхнього життя, здоров’я і приватної власності, як того вимагає Конституція.
Питанням забезпечення особистої і майнової безпеки громадян не завжди приділялася достатня увага законодавчими та державними органами. На перше місце в нашій країні протягом значного періоду ставилися питання захисту державних інтересів, а захист громадян і їх майна більше декларувався. В державі постійно не вистачало на це сил і засобів. Цю прогалину стали заповнювати з 1989 року, коли на основі використання зарубіжного досвіду окремі громадяни (зазвичай колішні або діючі співробітник правоохоронних органів) стали створювати недержавні охоронно-розшукові структури. З 1990 року вони здійснювали свою діяльність та надавали послуги на полулегальних підставах. Поява таких структур була викликана розвитком підприємництва, а також загостренням кримінальної обстановки в країні. Як відомо, реформи, поряд з позитивними, завжди супроводжуються і негативними процесами. Після розвалу СРСР та в перші роки незалежності в Україні відбулось значне зростання злочинів. Такий стан призвів до зниження довіри населення і підприємницьких структур до діяльності правоохоронних органів.
В умовах нестабільності почався процес виникнення приватних детективних та охоронних підприємств, які зазвичай працювали разом, надаючи широке коло послуг пов’язаних як з захистом майна та осіб, так і з їх
..............................
Інші роботи з даної категорії: