Зміст
ЗАВДАННЯ 1
Порівняльний аналіз по уряду, парламенту та судовій системі двох країн: Бельгія і Нідерланди (робити у вигляді двох колонок, одна колонка -Бельгія, інша - Нідерланди ).
ЗАВДАННЯ 2
Аналіз/есе 5ти статей по будь-яким темам з предмету "Конституційне право зарубіжних країн" по можливості в прив'язці до таких країн як Бельгія та Нідерланди (по 2 сторінки на кожну статтю). Прикріпляйте ті статті, що аналізуєте.
Алгоритм аналiзу наукових статей (5 статей) по закрiпленим краiнам:
Основна мета аналізу будь-якої наукової статті – це оцінити значимість публікації як джерела достовірної і актуальної інформації, тому логічно почати з уважного прочитання матеріалу.
Якщо в статті присутні незрозумілі терміни, то вам необхідно розібратися з їх значенням, а потім знову перечитати текст.
Після того, як пропонована тема стане гранично зрозуміла для розуміння, варто приступити до аналізу статті.
Для того щоб не упустити важливі моменти і не втратити зайвого часу, радимо використовувати наш шаблон аналізу статті:
Авторство, місце публікації. Ким написана наукова стаття: де працює автор (НДІ, виробництво, університет: теоретик або практик). Де опублікована наукова стаття: авторитетність видання, індекс цитування журналу. Відповідність назви статті наукового стилю і змісту.
Актуальність статті. Наскільки тема дослідження затребувана в суспільстві або науці. Давність опублікування наукової статті.
Новизна статті. Чи містяться нові дані, які можна розцінити як внесок в науку.
Жанр. Відповідність викладу матеріалу вимогам написання статей і академічного письма в цілому: Мова (термінологія, мовні кліше і доречність їх використання). Наявність і вагомість доказової бази (за стандартами стилю подання матеріалу має будуватися за схемою: теза – аргумент). Оптимальність кількості цитат, їх точність і виправданість наявності в тексті. Цілісність структури статті.
Якість огляду літератури. Кількість і якість джерел в літературі, а також їх релевантність темі.
Репрезентативність фактів. Багато уваги потрібно приділити наявності точних і об’єктивних даних: опитувань; результатів експериментів; звітів про випробування; експертних думок; документально або офіційно підтверджених відомостей і т. д. Саме їх присутність визначає рівень інформативності матеріалу.
Теоретична і практична цінність описаного в статті дослідження. Прочитання статті дає нові відомості? Що зміниться і де можна використовувати результати? Чи проводилася апробація?
Обгрунтованість висновків. Співвідносяться зроблені автором висновки з фактами, представленими в тексті статті?