0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості охорони позначень як торговельних марок (ID:548544)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 70
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
МАГІСТЕРСЬКЕ ЗАВДАННЯ 3 КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 4 АНОТАЦІЯ 5 ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1. ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА ЯК ОБ’ЄКТ ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ 12 1.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ: ПОНЯТТЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ, ФУНКЦІЇ 12 1.2. УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ ТОРГОВЕЛЬНІЙ МАРЦІ 17 1.3. ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ СФЕРИ ОХОРОНИ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В УКРАЇНІ 25 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОХОРОНИ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В УКРАЇНІ ТА ЄС 31 2.1. РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВ НА ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ НА НАЦІОНАЛЬНОМУ РІВНІ 31 2.2. МІЖНАРОДНІ ПІДХОДИ ДО ОХОРОНИ ПРАВ НА ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ 40 РОЗДІЛ 3. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ У СФЕРІ ОХОРОНИ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК 47 3.1. СУДОВА ПРАКТИКА ШОДО ВІДМОВИ У РЕЄСТРАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В УКРАЇНІ 47 3.2. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ У СФЕРІ ОХОРОНИ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК 53 ВИСНОВКИ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Магістерська робота присвячена дослідженню правової охорони торговельних марок відповідно до законодавства України та положень основних міжнародних нормативних актів в цій сфері. Згідно з показниками діяльності у сфері промислової власності за 2019 рік, у 2019 році кількість заявок на об’єкти промислової власності перевищила показник попереднього року на 4,4% за рахунок зростання активності в поданні заявок на знаки для товарів і послуг (+ 9,2 %). Із загальної кількості поданих заявок 73,8 % становили заявки на знаки для товарів і послуг (20,0% заявок, поданих за Мадридською системою). Даний факт підтверджує наявність суттєвого інтересу до такого об’єкту інтелектуальної власності як торговельна марка, проте активізація уваги до торговельних марок спричинена не лише їх особливим значенням у розвитку ринкових відносин, але і наявністю суттєвих прогалин у чинному законодавстві України з питань забезпечення правової охорони торговельних марок. Це, безумовно, потребує адекватної активізації і наукових досліджень правової охорони торговельних марок. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, семи підрозділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок. У вступі зазначається актуальність теми, мета, завдання, об’єкт та предмет дослідження, а також методи дослідження. У розділі 1.1. «Загальна характеристика торговельної марки: поняття, класифікація, функції», було проаналізовано підходи до визначення поняття «торговельна марка» як у нормативно-правових актах, так і в доктрині, наведено існуючу в теорії класифікацію та обгрунтовано функції, які виконують торговельні марки. У розділі 1.2. «Умови та порядок надання правової охорони торговельній марці», висвітлено та детально проаналізовано підстави для відмови у наданні правової охорони торговельній марці. У розділі 1.3. «Законодавче регулювання сфери охорони торговельних марок в Україні», здійснено комплексний аналіз діючого законодавства України та норм міжнародного права у сфері охорони прав на торговельну марку. У розділі 2.1. «Реєстрація прав на торговельну марку на національному рівні», подається загальна характеристика, існуючої, відповідно до українського законодавства, процедури реєстрації торговельної марки як підстави отримання правової охорони. У розділі 2.2. «Міжнародні підходи до охорони прав на торговельні марки», здійснюється аналіз міжнародних (Мадридська система) та регіональних (торговельна марка Європейського Співтовариства) процедур реєстрації торговельної марки, а також описується можливість реєстрації за національною процедурою кожної з іноземних країн, переваги та недоліки таких процедур, а також випадки, коли кожну з процедуру варто застосовувати. У розділі 3.1. «Судова практика шодо відмови у реєстрації торговельних марок в Україні», здійснюється аналіз окремих підстав для відмови у реєстрації торговельних марок як основної перешкоди на шляху до отримання правової охорони на даний об’єкт інтелектуальної власності. У розділі 3.2. «Проблеми та перспективи розвитку законодавства України у сфері охорони торговельних марок», проаналізовано практичні та теоретичні прогалини та недоліки законодавства щодо правової охорони торговельних марок, а також сформульовано висновки і пропозиції, спрямовані на вдосконалення законодавства в даній галузі. У висновках викладені найбільш важливі теоретичні та практичні результати дослідження, сформульовані практичні пропозиції щодо внесення змін до законодавства України у сфері охорони прав на знаки для товарів і послуг.