Інструменти діяльності публічної адміністрації (ID:604099)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВА ПРИРОДА ІНСТРУМЕНТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
1.1. Поняття, ознаки й атрибути інструментів діяльності публічної адміністрації
1.2. Процедура вибору інструменту діяльності публічної адміністрації
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА СПЕЦИФІКА ОКРЕМИХ ВИДІВ ІНСТРУМЕНТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
2.1. Поняття та ознаки нормативного акту (підзаконного акту) як інструменту публічного адміністрування
2.2. Юридичне значення й процедура видання адміністративних актів
2.3. Поняття та вимоги до адміністративного договору в Україні
2.4. План та фактична дія як інструменти публічного адміністрування
РОЗДІЛ 3. ІНСТРУМЕНТИ ДІЯЛЬНОСТІ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ В ПРОВІДНИХ КРАЇНАХ СВІТУ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
Суб’єктами публічної адміністрації, в ході реалізації передбачених завдань та обов’язків, виносяться найрізноманітніші акти та управлінські рішення, котрі обумовлюють конкретні правові. Дані форми діяльності цих суб’єктів прийнято в рамках теорії адміністративного права іменувати інструментами діяльності державного управління, що в ракурсі вивчення форм та змісту цих інструментів ототожнюється з інструментами публічної адміністрації. , Нині цей вектор правової доктрини та юридичної практики формує окремий адміністративно-правовий інститут [1, с. 283].
Ю.П. Битяк – один з провідних вчених-адміністративістів сучасної України ¬ окреслює інструменти діяльності публічної адміністрації як сполуку всіх можливих прийомів, засобів та способів, котрі залучаються суб’єктами державного управління та публічної адміністрації з метою забезпечення нормального й адекватно еквівалентного регулювання суспільних відносин, які виникають за участі суб’єктів публічного управління або інших представників держави [2, с. 137]. Розвиваючи наведене визнання, зазначимо, що регулювання суспільних відносин, може здійснюватися як через норми права, так і шляхом впливу на конкретних, індивідуалізованих суб’єктів адміністративно-правових відносин. Регулювання суспільних відносин, як вже було сказано вище, може здійснюватися як у владному, так і невладному порядку. Зазначений висновок, з одного боку, суттєво розширює можливості публічної адміністрації, а з іншого – піднімає на принципово новий рівень приватних осіб, надаючи їм можливість впливати на зміст рішень суб’єктів публічної адміністрації. Спираючись на таке формулювання слід насамперед підкреслити його доречність з тієї позиції, що насправді регулювання суспільних відносин як правило забезпечується якраз не прямо через правові норми, а саме безпосередньо шляхом залучення інструментів з боку персоніфікованих, індивідуалізованих суб’єктів адміністративно-правових відносин.
Регулювання суспільних відносин, як вже було сказано вище, може здійснюватися як у владному, так і невладному порядку. Зазначений висновок, з одного боку, суттєво розширює можливості публічної адміністрації, а з іншого – піднімає на принципово новий рівень приватних осіб, надаючи їм можливість впливати на зміст рішень суб’єктів публічної адміністрації [3, с. 42].
Інші роботи з даної категорії: