Зразок роботи
Суб’єктами публічної адміністрації, в ході реалізації передбачених завдань та обов’язків, виносяться найрізноманітніші акти та управлінські рішення, котрі обумовлюють конкретні правові. Дані форми діяльності цих суб’єктів прийнято в рамках теорії адміністративного права іменувати інструментами діяльності державного управління, що в ракурсі вивчення форм та змісту цих інструментів ототожнюється з інструментами публічної адміністрації. , Нині цей вектор правової доктрини та юридичної практики формує окремий адміністративно-правовий інститут [1, с. 283].
Ю.П. Битяк – один з провідних вчених-адміністративістів сучасної України ¬ окреслює інструменти діяльності публічної адміністрації як сполуку всіх можливих прийомів, засобів та способів, котрі залучаються суб’єктами державного управління та публічної адміністрації з метою забезпечення нормального й адекватно еквівалентного регулювання суспільних відносин, які виникають за участі суб’єктів публічного управління або інших представників держави [2, с. 137]. Розвиваючи наведене визнання, зазначимо, що регулювання суспільних відносин, може здійснюватися як через норми права, так і шляхом впливу на конкретних, індивідуалізованих суб’єктів адміністративно-правових відносин. Регулювання суспільних відносин, як вже було сказано вище, може здійснюватися як у владному, так і невладному порядку. Зазначений висновок, з одного боку, суттєво розширює можливості публічної адміністрації, а з іншого – піднімає на принципово новий рівень приватних осіб, надаючи їм можливість впливати на зміст рішень суб’єктів публічної адміністрації. Спираючись на таке формулювання слід насамперед підкреслити його доречність з тієї позиції, що насправді регулювання суспільних відносин як правило забезпечується якраз не прямо через правові норми, а саме безпосередньо шляхом залучення інструментів з боку персоніфікованих, індивідуалізованих суб’єктів адміністративно-правових відносин.
Регулювання суспільних відносин, як вже було сказано вище, може здійснюватися як у владному, так і невладному порядку. Зазначений висновок, з одного боку, суттєво розширює можливості публічної адміністрації, а з іншого – піднімає на принципово новий рівень приватних осіб, надаючи їм можливість впливати на зміст рішень суб’єктів публічної адміністрації [3, с. 42].