0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Земельне право задача 23-2 (ID:605186)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 2
Рік виконання: 2022
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Задача 2 Громадська організація Всеукраїнська екологічна організація «До чистих джерел» (далі - ГО), здійснивши власні дослідження, прийшла до висновку, що починаючи з 2018 року, Департаментом екології Донецької обласної державної адміністрації (далі - ОДА) було безпідставно включено до щорічних програм соціального та економічного розвитку Донецької області (далі – Програми СЕР) та профінансовано за рахунок обласного фонду охорони навколишнього природного середовища заходи щодо проектування та будівництва об’єкту поводження з біологічними відходами тваринного походження, не передбаченого документами стратегічного (перспективного) планування регіонального рівня та Програмою поводження з побічними продуктами тваринного походження. Крім того, такі заходи у складі програм СЕР протягом 2018-2020 років не отримували необхідних висновків санітарно-гігієнічної експертизи та не проходили обов’язкову процедуру стратегічного екологічного оцінювання. Вважаючи це порушеннями з боку ОДА, ГО організація звернулася до адміністративного суду. Визначити види правовідносин, які виникли, та здійснити їх класифікацію. Надати правову оцінку діям ГО. Надати правову оцінку діям ОДА. Чи порушені у даному випадку принципи екологічного права? Яке рішення, на Вашу думку, має прийняти суд.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Відповідь: Для вирішення даної задачі слід звернутися до наступних нормативно-правових актів: Конституція України, ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», У поданій ситуації склалися наступні правовідносини: • Екологічні правовідносини щодо державного регулювання у сфері охорони навколишнього природного середовища. • Адміністративно-процесуальні з приводу звернення ГО організація до адміністративного суду. Відповідно, всупереч ст. 10, 11 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та п.2 чинних на той момент Методичних рекомендацій СЕР не отримували позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що полягає у комплексному вивченні на відповідність вимогам санітарних норм програмних документів. При цьому, згідно з Тимчасовим порядком проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи (наказ МОЗ від 09.10.2000 р. №247) забороняється використання або функціонування об'єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи без наявності відповідного позитивного висновку. Відповідно до ст.2 ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», згідно з якими відповідна процедура є обов’язковою для регіональних програм економічного та соціального розвитку на короткостроковий період, а також виключила необхідність проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи таких документів.