0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні прнципи державного управління (ID:633585)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 26
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ПРИЦИПИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА 5 1.1. Поняття та зміст принципів державного управління 5 1.2. Система основних принципів державного управління в Україні 8 2. ЄВРОПЕЙСЬКА ПРОГРАМА SIGMA КРІЗЬ ПРИЗМУ ПРОВЕДЕННЯ РЕФОРМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ 13 2.1. Принципи програми SIGMA як еталонні принципи державного управління у Європейському Союзі 13 2.2. Шляхи впровадження принципів програми SIGMA в умовах вітчизняних правових реалій 19 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП За загальним правилом, під державним управлінням розуміють вид діяльності держави, здійснення управлінського організуючого впливу шляхом використання повноважень виконавчої влади через організацію виконання законів, здійснення управлінських функцій з метою комплексного соціально-економічного та культурного розвитку держави, її окремих територій, а також забезпечення реалізації державної політики у відповідних сферах суспільного життя, створення умов для реалізації громадянами їх прав і свобод [6, с. 203]. У цілому призначення державного управління полягає у тому, аби прогнозувати та забезпечувати вирішення суспільних проблем, а по можливості запобігати їх виникненню, ефективно служити громадянам, забезпечувати вироблення і реалізацію стратегії суспільного розвитку. У свою чергу, управлінська діяльність держави функціонує на основі принципів державного управління. Процес формування та застосування принципів державного управління є досить динамічним, таким, що тісно пов’язаний із реформуванням системи державного управління, її вдосконаленням, приведенням у відповідність до норм та стандартів Європейського Союзу, прагнення до вступу у який визначено пріоритетним напрямом розвитку України. Питаннями основних принципів державного управління свого часу активно займалися такі науковці, як: В. Б. Авер’янов, Г. В. Атаманчук, В. Д. Бакуменко, Ю. П. Битяк, О. П. Коренєв, В. І. Курило, Б. М. Лазарєв, В. Я. Малиновський, Ю. О. Тихоміров, В. А. Юсупов та ін. Актуальність теми реферативного дослідження обґрунтовується тим, що державне управління є одним із найскладніших інститутів адміністративного права через свій комплексний характер. Державне управління повинно провадитися на основі певних керівних настанов, засад, які відповідають напряму функціонування держави. В контексті проведення у 2018 році Європейською Комісією оцінки державного управління України відповідно до принципів програми SIGMA [15], ухвалення Європейською Радою на саміті у Брюсселі 23 червня рішення про надання Україні статусу кандидата в Європейський Союз [23] та триваючого процесу реформування державного управління в Україні, важливими є подальші дослідження та розробка принципів державного управління в цілому. Метою реферативного дослідження є аналіз теоретичних та практичних положень щодо основних принципів державного управління в Україні. Поставлена мета реферативного дослідження передбачає розв’язання наступних завдань:  визначити поняття та зміст принципів державного управління;  дослідити систему основних принципів державного управління в Україні;  проаналізувати принципи програми SIGMA як еталонні принципи державного управління у Європейському Союзі;  окреслити шляхи впровадження принципів програми SIGMA в умовах вітчизняних правових реалій. Для досягнення мети реферативного дослідження було використано такі методи дослідження: формально-логічні методи (аналіз, синтез, дедукція); спеціально-юридичні методи, перш за все, формально-юридичний; системно-структурний метод. Перераховані методи використано з урахуванням тісного взаємозв’язку між ними, що забезпечує достовірні результати дослідження. Об’єктом реферативного дослідження є суспільні відносини, що виникають у процесі здійснення державного управління в Україні. Предметом реферативного дослідження є поняття та система основних принципів державного управління в Україні. Практичне значення реферативного дослідження полягає у тому, що його результати можна використати як базу для провадження дослідницької, законотворчої, викладацької й наукової діяльності. Структурними елементами реферативного дослідження є: вступ, два розділи, поділених на підрозділи, висновки та список використаних джерел, що включає 25 найменувань. Загальна кількість сторінок – 27.