0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Корпоративні права держави: поняття, підстави виникнення та механізм реалізації (ID:889346)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 43
Рік виконання: 2021
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ ДЕРЖАВИ…………………………………………………………………………..7 1.1. Корпоративні права держави як об’єкт корпоративних правовідносин…….7 1.2. Поняття та сутність корпоративних прав держави..………………………...10 1.3. Підстави виникнення корпоративних прав держави………………………..15 РОЗДІЛ II. МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ ДЕРЖАВИ…………………………………………………………………………..22 2.1. Поняття та ознаки механізму реалізації корпоративних прав держави……22 2.2. Елементи механізму реалізації корпоративних прав держави……………...26 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ ДЕРЖАВИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ………………………………………………...31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На нашу думку, держава, володіючи корпоративними права, виступає як суб’єкт приватноправових відносин, здійснюючи при цьому управління корпоративними права на найвищому, тобто державному, рівні. В контексті статусу держави в цих відносинах, варто наголошувати, що вона є не те що особою публічного права, а саме створює такі особи, які управлятимуть корпоративними правами від її мені і матимуть як управлінсько-організаційні права, так і певні зобов’язання. Особливостями управління корпоративними правами держави є: 1) «корпоративні права держави не можуть передаватися господарським товариствам для формування їх статутних фондів, крім передачі до статутних фондів державних акціонерних товариств та державних холдингових компаній; 2) корпоративні права держави, передані в управління уповноваженій особі, не можуть бути відчужені уповноваженою особою з державної власності без дозволу Кабінету Міністрів України, на них не може бути звернено стягнення за зобов'язаннями уповноваженої особи, щодо них уповноваженою особою не можуть вчинятися дії, наслідком яких може бути відчуження з державної власності цих корпоративних прав. Відчуження корпоративних прав держави здійснюється відповідно до законодавства з питань приватизації» [18, с. 58]. Тобто щодо корпоративних прав держави існують певні особливості їх реалізації, які пов’язані з прозорістю діяльності держави і тим, щоб у її власності залишалися об’єкти, від яких вона може отримати прибуток, що, наприклад, пояснює можливість передачі корпоративних прав держави фондам державних товариств та компаній.