СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова (Розробка системи для виконання математичних обчислень ). Мова С++. (ID:1243621)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Програмування
Сторінок: 37
Рік виконання: 2025
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ ТА ОГЛЯД 1.1 Огляд та аналіз мов програмування 1.2 Постановка завдання на курсову роботу 1.3 Визначення основних властивостей програми 1.4 Визначення функціональних та нефункціональних вимог РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ 2.1 Обґрунтування вибору технологій і засобів 2.2 Розробка UML-діаграм (Use case, Class Diagram) 2.3 Розробка блок-схем основних функцій 2.4 Практична реалізація програми РОЗДІЛ 3. ОПИС РОБОТИ ПРОГРАМИ 3.1 Контрольний приклад виконання 3.2 Можливості розширення та подальшого розвитку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТОК А - Код програми
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2 Розробка UML-діаграм (Use case, Class Diagram) Діаграми класів UML відображають типи даних та їхні атрибути, що зберігаються в кожному класі програми. Кожен клас на діаграмі представляє об'єкт, який має свої властивості або змінні. Це надає розробникам чітке уявлення про дані, які обробляються в кожному класі. [4] У діаграмах класів також вказуються методи або операції, які надає кожен клас. Це визначає функціональні можливості класу та методи, які можна викликати для обробки даних. Такий підхід полегшує розуміння функціоналу програми. Детальне представлення зв'язків між класами дозволяє визначити, як об'єкти взаємодіють між собою. Зв'язки можуть вказувати на асоціації, композиції або успадкування, що розкриває структурні аспекти програми. Діаграми класів надають деталізований огляд внутрішньої структури програми, включаючи атрибути та методи кожного класу. Це допомагає розробникам розуміти, як компоненти взаємодіють та співпрацюють між собою. Діаграму класів для проекту "Реалізація калькулятора з можливістю розширення функцій за допомогою класів та об’єктів", проілюстровано на (рис. 2.2.1) Рис. 2.2.1 - Діаграма класів Нижче подано загальний опис ключових елементів діаграми: Інтерфейси: • BinaryOperation, UnaryOperation: Визначають методи calculate, які реалізовані у класах бінарних та унарних операцій відповідно. Класи операцій: • Addition, Subtraction, Multiplication, Division: Реалізують бінарні арифметичні операції. • Power, Sine, Cosine, Tangent, Logarithm, Exponential, Factorial: Реалізують унарні математичні операції/функції. Успадкування: • Класи операцій успадковують від базових класів BinaryOperation або UnaryOperation. • Це забезпечує спільний інтерфейс та легку розширюваність. Поліморфізм: • Використання віртуальних функцій calculate у кожному класі дозволяє здійснювати поліморфний виклик методу в залежності від типу операції. Множественність операцій: • Кожен клас операції має свою функціональність, що робить діаграму деталізованою та гнучкою для додавання нових операцій. Ця діаграма класів відображає структуру проекту, показуючи, як кожен клас операції взаємодіє з базовим класом та інтерфейсами, що дозволяє створювати розширюваний та гнучкий код для калькулятора. Діаграма варіантів використання (Use Case) моделює взаємодію користувача з системою для виконання математичних обчислень (рис. 2.2.2). Рис. 2.2.2 – Діаграма прецедентів Актори: • Користувач – взаємодіє з системою, вводячи вирази та отримуючи результати. Варіанти використання (Use Cases): 1. Ввести вираз – користувач вводить математичний вираз для обчислення. 2. Обчислення – система виконує обчислення введеного виразу. • Включає підпроцес «Обробити помилки» (), який перевіряє наявність помилок (некоректні дані, ділення на нуль тощо) і реагує відповідним чином. 3. Отримати результат – користувач отримує результат обчислення. Зв’язки між варіантами використання • Обчислення обов’язково включає етап обробки помилок (), оскільки система має перевіряти коректність обчислень перед поверненням результату.
Інші роботи з даної категорії: