0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

База даних "страхового агенства" Access + Delphi + Отчет (ID:165224)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Програмування
Сторінок: 22
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………..3 1. Основна частина.……………………………………………..........4 1.1 Визначення вимог до системи…………………….……4 1.2 Аналіз вимог до користувачів………………..………..4 1.3 Проектування БД…………………………………….….5 1.4 Обґрунтування вибору цільової СУБД………….........7 1.5 Розробка додатку……………………………….…….…9 1.6 Реалізація……………………………………….……….10 1.7 Експлуатація та супровід……………………………...14 1.8 Конвертація та завантаження даних………………….14 2. Лістинг ……..……………………………………………….…......15 Висновки…………………………………………………….…......22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В данной курсовой работе разработано приложение для данной базы в середе программирования Delphi и имеет 10 запросов 1. Отримати інформацію про клієнтів з певним видом страхування 2. Отримати інформацію про договори певного клієнта? 3. Отримати інформацію про ціни на страховку 4. Отримати інформацію про терміни закінчення страховки 5. Отримати інформацію про суму доходу від кожного клієнта 6. Отримати інформацію про агентів 7. Прибуток по місяцях 8. Отримати інформацію про найдорожчому страховому випадку 9. Найприбутковіший договір 10. Заповнення і редагування таблиць Данная курсовая оценена на 82 балла (5). 1.1. Визначення вимог до системи Мета роботи полягає в створенні інформаційної–системи для впорядкування даних про страхове агентство . Інформаційна система повинна мати такі можливості: • Редагування даних різноманітних типів; • Систему пошуку різноманітних даних; • Ведення БД; • Різноманітні функціональні можливості. 1.2. Аналіз вимог до користувача Програмний продукт призначений для адміністратора БД, який має наступні можливості: • самостійно вести базу даних; • здійснювати керування даними БД; • користуватися готовими запитами; • здійснювати пошук потрібної інформації в БД. Програмний продукт повинен мати зрозумілий та зручний для користувача інтерфейс. Розглянемо кожну таблицю БД більш детально. 1) Таблиця «Договор» – містить інформацію про договоры. Поля: Id договора – лічильник-ідентифікатор, первинний ключ. Id агента– числове-містить код агента . Id клиента– числове-містить код клиента . Id вида страхования – числове-містить код вида страхования. Дата заключения– дата-містить дату. Срок (лет) – числове. 2) Таблиця «Агент» – містить інформацію про агентів. Поля: Id агента– лічильник-ідентифікатор, первинний ключ. ФИО – текстове Дата приема на работу – дата Адрес– текстове. Серия и номер паспорта – Числове Телефон – текстове 3) Таблиця «Клиент» – містить інформацію про клиентов. Поля: Id клиента – лічильник-ідентифікатор, первинний ключ. Наименование - текстове Адрес – текстове Телефон – числове ИНН – числове 4) Таблиця «Вид страхования» – містить інформацію про виды страхования Поля: Id вида страхования – лічильник - ідентифікатор, первинний ключ. Наименование - текстове-містить назву страхування. 5) Таблиця «Страховой случай» – містить інформацію про случаи. Поля: Id страхового случая – лічильник - ідентифікатор, первинний ключ. Id вида страхования– числове Наименование – текстове – містить назву. Стоимость в год – числове Опис програмного продукту Для того щоб почати роботу з програмою, треба запустити файл «Project1.exe». Після запуску програми з’являється головна форма програми (Рис.2.5.1). У верхний частині програми розміщена панель для відправки запитів та отримання результатів (Рис.2.5.2).