Копіювання буферу екрану в файл (ID:239097)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ.............................................................................................................. 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні відомості про предметну область......................... 6
РОЗДІЛ 2. Розробка алгоритму копіювання буферу екрану в файл........ 9
РОЗДІЛ 3. Практична реалізація задачі.............. ........................................ 11
РОЗДІЛ 4. Тестування і відлагодження програми..................................... 13
Висновки........................................................................................................14
Література.......................................................................................................15
Додаток А.......................................................................................................16
Додаток Б........................................................................................................26
Зразок роботи
ВСТУП
Комп’ютерні технології в сучасному світі розвиваються над швидкими темпами, вони охоплюють нові сфери використання і утвердження у вже існуючих. Комп’ютери використовуються на роботі і вдома, для навчання і відпочинку, на них покладаються все більші навантаження.
Зараз, коли існує велика кількість прикладних програмних продуктів, все ж таки не відпадає потреба написання програм користувачам. Для рішення більшості поставлених задач програмісти використовують мови програмування високого рівня, такі як С/С++, Pascal, Basic та ін. Але коли настає потреба написання драйверів, трансляторів, програмування деяких зовнішніх пристроїв чи оптимізація коду без мови асемблера просто не обійтися.
Хоча асемблер досить складна і детальна мова програмування, але – це мова процесора, і вона буде потрібна доти, поки будуть існувати процесори. Мова асемблера представляє собою машинну мову, де коди команд замінені іменами. Людина краще орієнтується в іменах, чим в цифрах, тому мова асемблера легша для розуміння ніж машинна мова.
Курсове проектування є практично новою областю знань і діяльності, яка є логічним продовженням лабораторних робіт із програмування, тісно зв’язана з програмуванням, але суттєво відрізняється від ...
Інші роботи з даної категорії: