0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота з психології ʼПсихологічні особливості фрустрації підліткового вікуʼ (ID:1028686)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 74
Рік виконання: 2015
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………..4-8 Розділ 1.Теоретичні засади дослідження психологічних особливостей фрустрації. 1.1.Сутність поняття фрустрація в психології……………………………......9-25 1.1.1.Погляди З.Фрейда на поняття «фрустрація»………………………11-13 1.1.2.Гіпотеза фрустрації – агресії………………………………………..13-14 1.1.3.Теорія фрустрації С.Розенцвейга…………………………………...14-19 1.2.Особливості розвитку особистості підліткового віку ………………….25-40 1.2.1.Соціальна ситуація розвитку ………..……………………………........26 1 . 2 . 2 . Р о з в и т о к п і з н а в а л ь н и х процесів………...……………………...…...26-30 1.2.3.Особливості самосвідомості………...………………………………30-31 1.2.4.Рефлексія в підлітковому віці…………………………………….....32-33 1.2.5.Формування ідеалів……………………………………………….…33-34 1.2.6.Самооцінка підлітка…………………………………………………34-35 1.2.7.Почуття дорослості…………………………………………………..35-36 1.2.8.Потреба у самоствердженні…………………………………….…...36-37 1.2.9.Особливості взаємовідносин підлітка і однолітків……………......37-38 1.2.10.Провідна діяльність………………………………………………...38-39 1.2.11.Криза підліткового віку………………………………………...39-40 1.3. Психологічні особливості локусу контролю особистості……………..40-45 Висновки до 1 розділу…………………………………………………...……45-47 Розділ 2. Методологічне обґрунтування та процедура проведення емпіричного дослідження. 2.1.Методи емпіричного дослідження……………………………………….47-50 2.2.Етапи проведення емпіричного дослідження……………………………….50 2.3.Характеристика вибірки учасників дослідження……………………….50-51 Висновок до 2 розділу………………………………………………....................51 Розділ 3.Аналіз результатів емпіричного дослідження. 3 3.1.Психологічні особливості зв’язків фрустрації з локусом контролю та індивідуальними характеристиками особистості підліткового віку………52-53 3.2.Практичні рекомендації батькам, соціальним працівникам, вчителям стосовно зниження фрустрації у дітей підліткового віку………………….53-55 Висновок до 3 розділу………………………………………………………..55-56 Висновки……………………………………………………………………....57-62 Список використаних джерел………………………………………………..63-64 Додатки………………………………………………………………………..64-72
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність проблеми дослідження. Актуальність дослідження пов'язана з підвищенням негативних соціальних проявів в сучасному суспільстві які стають джерелами масової фрустрації, сприяють зростанню емоційних розладів, збільшенню агресивності і ворожості, провокують зростання підліткової злочинності. Необхідність психологічної підтримки стає сьогодні особливо важливою для підлітків із соціально неблагополучних груп. Дана тема була предметом уваги багатьох авторів, тим не менш, для психології дослідження в цій області залишаються актуальними. В системі психолого - педагогічного супроводу в рамках освітнього процесу необхідна розробка методів, спрямованих на зміцнення витривалості і самовладання учнів, і, як наслідок, підвищення соціальної адаптації школяра до умов сучасної дійсності. Певну складність представляє пошук методів роботи з різними категоріями учнів. В рамках розгляду зазначеної проблеми в даному дослідженні головна увага зосереджена на вивченні способів емоційного реагування підлітка на фрустрацію.