0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості розвитку пам'яті у дітей дошкільного віку із СДУГ (ID:1031022)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 49
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Унікальність рогботи - 90%+ ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДИФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ………………………………………………………...7 1.1. Погляди вітчизняних та зарубіжних вчених щодо проблеми розвитку пам’яті у дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності………...7 1.2. Психологічні особливості дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності……………………………………………………………….10 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ………………………………………...………………14 2.1. Організація та хід дослідження пам’яті дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності…………………………………………………….14 2.2. Аналіз результатів констатувального етапу дослідження……………17 РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЯ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ……………………………………...23 3.1. Корекційно - розвиткова робота щодо розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності засобами дидактичних ігор………………………………………………….23 3.2. Аналіз результатів формувального експерименту……………………31 3.3. Методичні рекомендації для батьків щодо створення сприятливих умов для розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності………………………………………….33 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………40 ДОДАТКИ……………………………………………………………………44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Синдром дефіциту уваги та гіперактивності (СДУГ) є однією з основних проблем дитячої психіатрії в Європі та світі, успішність вирішення якої багато в чому визначає стан психічного здоров’я дитячо -підліткової популяції. Підвищена увага науковців зумовлена тим, що СДУГ є найчастішою причиною порушення пам’яті та поведінки в цілому. Проблемою синдрому дефіциту уваги та гіперактивності у дітей займалися такі видатні вчені, як А. Кошелєва, А. Платонова, А. Захаров, В. Ковальов, В. Кондрашенко, В. Кучма, Є. Касатикова, І. Горькова, К. Алексєєва, М. Єгорова, М. Заваденко, О. Григоренко, О. Разумникова, П. Брязгунов, С. Голошейкин, Ю. Успенська, а сучасними напрямками розвиваючих та корекційних робіт займалися А. Сиротюк, М. Семаго, Н. Пилаєва, О. Семенович, Т. Ахутіна, Я. Обухів та ін. Необхідність вивчення розвитку пам’яті у дітей з СДУГ у дошкільному віці обумовлена тим, що даний синдром – одна з найчастіших причин звернення за психологічною допомогою батьків та педагогів. Серед українських вчених інтерес до зазначеної проблематики представлено в монографії О. Романчука (2008 р.) та Л. Засєкіної (2011 р.), дисертації О. Тохтамиша (2010 р.), О. Соловей (2010 р.) та навчально-методичного видання І. Сухіної (2018 р.). Проблема розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності є на даний час недостатньо розробленою, що і зумовило вибір теми бакалаврської роботи у такій редакції «Особливості розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності». Об'єкт дослідження: пам’ять дітей із синдромом дефіциту уваги і гіперактивності. Предмет дослідження: особливості розвитку механічної слухової, зорової, мовно-логічної та образної пам’яті у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, емпірично дослідити особливості розвитку пам’ять у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності та розробити методичні рекомендації батькам щодо створення сприятливих умов для розвитку пам’яті у дітей. Відповідно до мети визначено такі завдання. 1. Проаналізувати наукову літературу з проблеми дослідження та визначити поняття «синдром дефіциту уваги з гіперактивності» та його характерні ознаки. 2. Виявити особливості розвитку механічної слухової, зорової, мовно-логічної та образної пам’яті у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності. 3. Провести корекційно-розвиткову роботу, щодо розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності засобами дидактичних ігор. 4. Скласти методичні рекомендації батькам щодо створення сприятливих умов для розвитку пам’яті у дітей. Для розв’язання визначених завдань та досягнення мети були використані наступні методи: - теоретичні: аналіз психолого-педагогічної літератури, систематизація, узагальнення, порівняння; - емпіричні: діагностичні (методики: О. Лурія «10 слів», Д. Векслера, «Впізнай фігури»), констатувальний експеримент, математична обробка даних. Методологічне підґрунтя дослідження: - фундаментальні теоретичні положення про системну організацію вищих психічних функцій (П. Анохін, Л. Виготський, О. Лурія); - вчення про успішність процесів запам’ятовування від їх місця в структурі діяльності (П. Зінченко, А. Смірнов); - вчення про індивідуальні відмінності запам’ятовування дітей з особливими освітніми потребами (С. Рубінштейн, І. Проданова). Експериментальне дослідження проводилося на базі Теоретичне значення роботи полягає в узагальненні наукового матеріалу щодо особливостей розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. Практична значущість роботи полягає у розробці рекомендацій батькам щодо створення сприятливих умов для розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. Експериментальний матеріал може бути використаний вихователями, асистентами вихователів, психологами у практиці роботи закладів дошкільної освіти в організації індивідуальної та групової роботи з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний текст роботи викладено на 36 сторінок. Загальний обсяг роботи – 49 сторінок.