0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-психологічні проблеми статусного становлення підлітка в колективі (ID:1047578)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 120
Рік виконання: 2024
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ СТАТУСУ В ПІДЛІТКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ 1.1. Аналіз літератури з проблеми дослідження у психології 1.2. Психологічна характеристика підліткового віку 1.3. Вплив індивідуально-типологічних та соціальних особливостей на статусне становлення підлітка в колективі Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТАТУСНОГО СТАНОВЛЕННЯ ПІДЛІТКА В КОЛЕКТИВІ 2.1. Особливості шкільного класу як референтної групи для підлітка 2.2. Статус підлітка в колективі як результат соціального визнання 2.3. Методичні заходи, хід і процедура емпіричного дослідження 2.3. Психологічний та статистичний аналіз результатів дослідження Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНОГО ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКА ЯК ФАКТОРА ЙОГО СТАТУСНОГО СТАНОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ 3.1. Методологічні засади щодо формуючого етапу дослідження 3.2. Програма психокорекційних заходів щодо формування гармонійного особистісного розвитку підлітка Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування умов, чинників та особливостей становлення статусу підлітка як соціально-психологічної проблеми. Розробка та впровадження психокорекційних програм для розвитку гармонійної особистості підлітків. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: 1. проаналізувати основні теоретичні підходи до досліджуваної проблеми у вітчизняній та зарубіжній психології; 2. визначити вплив особистісних, типологічних та соціальних характеристик на особистісний розвиток молоді; 3. описати основні умови, чинники та особливості формування статусу підлітка в колективі; 4. провести емпіричне дослідження особливостей формування статусу підлітка у колективі; 5. розробити програму психокорекційних заходів для гармонійного розвитку особистості підлітків як чинника становлення статусу.