0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тривожність як детермінанта неуспішності у навчанні підлітків (ID:1047579)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 52
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ В ОСІБ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ 1.1 Поняття тривожності в психології 1.2 Особливості поведінки дітей підліткового віку з проявами тривожності 1.3 Місце тривожності у структурі навчальної діяльності дітей підліткового віку Висновки до 1-го розділу РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ЯК ДЕТЕРМІНАНТИ НЕУСПІШНОСТІ У НАВЧАННІ ПІДЛІТКІВ 2.1. Методики дослідження тривожності дітей підліткового віку 2.2. Результати досліджень психологічних особливостей тривожності підлітків 2.3. Взаємозв’язок тривожності та неуспішності у навчанні підлітків Висновки до 2-го розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета курсової роботи полягає у теоретичному розкритті та емпіричному дослідженні психологічних особливостей тривожності як детермінанти неуспішності у навчанні підлітків. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз проблеми тривожності як детермінанти неуспішності у навчанні підлітків у науковій літературі. 2. Розкрити місце тривожності у структурі навчальної діяльності дітей підліткового віку. 3. Емпірично дослідити психологічні особливості тривожності підлітків і взаємозв’язок тривожності з неуспішністю в навчанні.