0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Уявлення про кохання у старшокласників (ID:105197)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 18
Рік виконання: 2011
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Теоретичний огляд поняття кохання та віково-психологічні аспекти юнацьких взаємовідносин 1.1 Поняття кохання 1.2 різниця між любов’ю і кохання 1.3 поняття закоханості і захоплення 1.4 віково-психологічні аспекти юнацьких взаємовідносин 2. Емпіричне дослідження кохання у юнацькому віці 2.1 Мета та метод дослідження даного явища 2.2 Результати дослідження та їх аналіз Висновки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Рання юність від 14-15 до 18 років - це період завершення фізичного дозрівання організму завершальний етап початкової соціалізації особистості. У період ранньої юності продовжується процес переорієнтації спілкування з дорослих на ровесників. В його основі лежить суперечлива взаємодія двох потреб - у відособленні та в належності до певної групи. Якщо перша реалізується передусім через прагнення до емансипації від дорослих, то друга - у взаєминах з однолітками. Юнацькі мрії про кохання відображають насамперед потребу в емоційному темпі, душевній близькості, розуміння. Як правило, вони не співпадають із чуттєвістю, зумовленою статевим дозріванням. Різко посилюється потреба в індивідуальній інтенсивній дружбі. Помітно активізуються взаємини, розширюється сфера дружніх стосунків, розвивається нагальна потреба в коханні, з'являються серйозні захоплення, багато-хто розпочинає статеве життя. Заохочуючись, підлітки досить вірно називають почуття, що виникає, дружбою; водночас вони відчувають сильний, позбавлений тонкого психологічного змісту, еротизм як вираження біологічної сексуальної потреби. [9, 25] «Таємниця ця велика є», - сказано ще у глибокій старовині про любов. Юнацькі мрії про любов відображають перш за все потребу в емоційному теплі, розумінні, душевній близькості. В цей час часто не співпадають потреба в саморозкритті, людської близькості і чуттєвість, пов'язана з фізичним дорослішанням. [10] Дійсна любов у юнацькому віці зустрічається вкрай рідко, оскільки фізіологічне дорослішання наступає швидше інтелектуального. Частіше в ранній юності трапляється закоханість або захоплення. Прагнення виглядати дорослими викликає відповідне поводження: залицяння й прояв інтересу до протилежної статі, записки, перше побачення, перший поцілунок. Але далеко не завжди це поводження диктується власними потребами, тим більше духовними. У юнацькому віці хлопець і дівчина дізнаються, що таке перше кохання. Це відчуття запам'ятовується на все життя. За своєю природою перше кохання романтичне. З нею пов'язані як радісні хвилини, повні захоплення, так і переживання, розчарування. Для деяких перше кохання стає любов'ю на все життя, а для когось це тільки один з приємних спогадів. Проте, природа створила людину такою, що вона не може обійтися без любові. Об'єктом дослідження являється почуття кохання. Предмет дослідження - особливості прояву почуття кохання у юнацькому віці. Основна мета - ознайомитися з поняттям кохання та дослідити мотивацію кохання в юнацькому віці. Для досягнення поставленої мети необхідно було вирішити такі завдання: Зробити теоретичний аналіз кохання. Ознайомитися з основними проблемами кохання в юнацькому віці. Вивчити та дослідити віково-психологічні аспекти юнацьких взаємовідносин. Методи: теоретичні (аналіз літератури); емпіричні (анкетування).