0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків в закладах освіти (ID:1058829)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ 6 1.1. Теоретичні підходи науковців до поняття та визначення девіантної поведінки 6 1.2. Види і прояви девіантної поведінки 9 1.3. Вплив соціальних і психологічних чинників на формування девіантної поведінки підлітків 15 1.4. Профілактичні засоби спрямовані на подолання девіантної поведінки підлітків 18 Висновки до першого розділу 22 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 23 2.1. Організація та діагностичний інструментарій дослідження девіантної поведінки підлітків 23 2.2. Аналіз отриманих результатів 23 Висновки до другого розділу 29 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТКИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Перехідний вік є періодом інтенсивного фізичного, емоційного та когнітивного розвитку, що відбувається під впливом яскравих змін в соціальному та культурному середовищі. Саме у цей час підлітки стикаються з безліччю викликів, серед яких найбільш важливими є формування власної особистості, встановлення відносин з однолітками та дорослими, а також набуття навичок самостійності та відповідальності. Важливо враховувати, що девіантна поведінка у підлітків може мати різноманітні прояви, від агресивних дій та вчинків, що порушують закон, до соціально неприйнятних звичок та залежностей. Це ставить перед суспільством та психологами завдання розуміння причин і механізмів такої поведінки, а також розробки ефективних стратегій попередження та корекції. У контексті сучасних реалій, де швидкі темпи технологічного розвитку та масове використання соціальних мереж можуть впливати на формування цінностей та ставлення підлітків до світу, розуміння їхніх психологічних особливостей має критичне значення. Дослідження в цій сфері допомагає не лише виявляти фактори, що сприяють виникненню девіантної поведінки, а й розробляти індивідуалізовані програми психологічної підтримки та втручання для підтримки здорового розвитку підлітків. Об’єкт дослідження – девіантна поведінка підлітків. Предмет дослідження – особливості соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків в закладах освіти.