0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК У ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ САМООЦІНКИ (ID:1058846)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 25
Рік виконання: 2023
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………….……..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ САМООЦІНКИ ……………..5 1.1. Аналіз досліджень соціальних навичок у науковій літературі ………5 1.2. Особливості соціальних навичок у підлітковому віці в залежності від рівнів самооцінки………………………………………………………………….9 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ САМООЦІНКИ …………………………………………………………………15 2.1. Методики виявлення соціальних навичок підлітків та рівня самооцінки ………………………………………………………………………..15 2.2 Психологічне супроводження розвитку соціальних навичок підлітків з різними рівнями самооцінки……………………………………………….……16 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….22 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………….23 ДОДАТКИ …………………………………………………………………25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Проблематика надзвичайно важлива у сучасному контексті, оскільки перехідний вік підліткового періоду характеризується інтенсивним формуванням особистості та соціальної адаптації. Підлітки зазнають значних змін у своєму соціальному середовищі, що включає взаємодію з однолітками, дорослими, а також іншими членами суспільства. У цьому процесі, рівень самооцінки відіграє визначальну роль у формуванні соціальних навичок та взаємин. Підлітки з різним рівнем самооцінки можуть демонструвати відмінність у своєму поведінковому реагуванні та сприйнятті оточуючого світу. Ті, хто має високу самооцінку, можуть виявляти більшу впевненість у собі та більш активну участь у соціальних взаємодіях. У той час, як підлітки з низьким рівнем самооцінки можуть відчувати страх або невпевненість у власних здібностях, що може перешкоджати їхній здатності ефективно спілкуватися та вступати у взаємодію з оточуючими. Дослідження особливостей прояву соціальних навичок у підлітків з різним рівнем самооцінки дозволить краще зрозуміти вплив самооцінки на соціальну адаптацію в цьому важливому періоді життя. Результати такого дослідження можуть мати практичне значення для розробки програм та інтервенцій, спрямованих на підтримку позитивного соціального розвитку та самооцінки підлітків. Об'єкт дослідження – соціальні навички особистості. Предмет дослідження – особливості соціальних навичок у підлітків з різним рівнем самооцінки.