0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості формування емоційного інтелекту у підлітковому та юнацькому віці (ID:1063952)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 42
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ 1.1. Теоретичний аналіз поняття емоційного інтелекту. Визначення, основні компоненти 1.2. Підходи до дослідження проблеми формування емоційного інтелекту в роботах відчизняних та зарубіжних психологів 1.3. Особливості формування емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПІДЛІТКІВ ТА ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 2.1. Організація дослідження, обґрунтування психодіагностичного інструментарію 2.2. Учасники емпіричного дослідження 2.3. Аналіз та інтерпретація отриманих результатів дослідження 2.3.1. Результати діагностики за методикою «Опитувальник «ЕмІн» (Д. Люсін)» 2.3.2. Результати діагностики за методикою «Опитувальник емоційного інтелекту (Н. Холл)» 2.3.3. Результати математико-статистичної обробки результатів емпіричного дослідження Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Теоретичний аналіз поняття емоційного інтелекту. Визначення, основні компоненти Концепція «емоційного інтелекту» ввійшла в психологічну науку вже досить давно, проте й досі залишається предметом зацікавлення багатьох дослідників та науковців у разних сферах. Початок вивчення цього психологічного явища датується 1983 роком, коли вчений Г. Гарднер описав ключові характеристики емоційного інтелекту в своїй знаменитій монографії «Структури розуму». Г. Гарднер запропонував, що інтелект не є єдиним універсальним поняттям, а складається з різноманітних підтипів, які істотно впливають на загальну життєдіяльність особистості. Він виділив сім основних підтипів інтелекту, серед яких були вербальний, логіко-математичний, просторовий, кінестетичний, музичний, а також емоційний, який він поділив на внутрішньоособистісний та міжособистісний аспекти [22, с. 34-39]. Дослідники Дж. Майєр та П. Саловей продовжили вивчення концепції емоційного інтелекту, започаткованої Г. Гарднером. Вони стверджували, що людина, яка володіє емоційним інтелектом, має п'ять основних здібностей: - усвідомлення власних емоцій, що є фундаментальною здатністю для керування та контролю власних емоцій; - свідоме управління емоціями, що дозволяє заспокоювати себе та знижувати рівень тривожності чи роздратування; - мотивація себе до діяльності, яка виявляється у прагненні спрямовувати емоції на досягнення цілей; - розпізнавання емоцій в інших людях, пов'язане з емпатією та чутливістю до соціальних сигналів, що сприяє ефективному спілкуванню; - підтримання доброзичливих відносин з оточуючими, що включає здатність впоратися з емоціями, які виникають у процесі взаємодії з іншими людьми, та сприяти позитивній атмосфері в соціальному середовищі [24, с. 197-208]. Дж. Майєр і П. Саловей у своїх подальших роботах узагальнили визначення емоційного інтелекту, описуючи його як здатність адекватно сприймати, оцінювати та виражати емоції; генерувати почуття, що сприяють мисленню; розуміти емоції та знання, пов'язані з емоціями; а також регулювати емоції для сприяння власному емоційному та інтелектуальному розвитку. У своєму аналізі емоційного інтелекту, автори розглядають дві ключові сфери: внутрішньоособистісну і міжособистісну. Внутрішньоособистісна сфера охоплює здатність людини аналізувати взаємозв'язки між власними думками, діями та емоціями. Міжособистісна сфера, в свою чергу, включає здатність налагоджувати контакт з іншими, розуміти їх, виявляти співчуття та мотивувати до дій. Основні атрибути, які Дж. Майер та П. Саловей виділяють у емоційному інтелекті, включають емпатію, вміння відрізняти власні емоції, збалансоване співвідношення між емоціями та розумом, а також високі рівні самоповаги та самосприйняття [25, с. 433-442].