0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості прокрастинації у студентів в умовах онлайн-навчання (ID:1064050)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 60
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОКРАСТИНАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ В ПСИХОЛОГІЇ 1.1 Сутність прокрастинації у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних психологів 1.2 Особливості впливу дистанційного навчання на психоемоційний стан здобувачів вищої освіти 1.3 Психологічні аспекти прояву прокрастинації у студентів в умовах онлайн-навчання Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Обґрунтування вибору методичного забезпечення емпіричного дослідження 2.2. Характеристика вибірки дослідження Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ 3.1. Цілі, завдання та організація емпіричного дослідження 3.2. Результати емпіричного дослідження, їх аналіз та обговорення 3.3 Практичні рекомендації студентам щодо подолання прокрастинації в умовах онлайн-навчання Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Сутність прокрастинації у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних психологів Перед тим, як говорити про особливості прокрастинації в умовах дистанційного навчання необхідно коротко розглянути історію та сучасний стан вивчення проблеми прокрастинації. Ця робота розглядає такий феномен поведінки особистості як прокрастинація. Прокрастинація – це уникнення виконання завдання, яке потрібно виконати до певного строку. Далі це може бути зазначено як звичне або навмисна затримка початку або закінчення завдання, незважаючи на те, що це може мати негативні наслідки. Це звичайний людський досвід, пов’язаний із затримкою в повсякденних справах або навіть відкладанням важливих завдань, таких як відвідування зустрічей, подання звітів про роботу чи навчальне завдання або вирішення напружених питань з партнером. Хоча типово сприймається як негативна риса через його перешкоджаючий вплив на продуктивність, часто пов’язаний з депресією, низькою самооцінкою, провиною та неадекватністю; це також можна вважати відповіддю на певні вимоги, які можуть представляти ризикові або негативні результати або вимагати очікування надходження нової інформації [6, с. 33]. В 1997 році П. Рінгенбах став першим хто вжив термін прокрастинація в науковому контексті при написанні своєї книги «Прокрастинація в житті людини». Після нього цей термін використовувався в книгах: А. Еліаса та В. Кнауса «Подолання прокрастинації» 1977 рік [25, с. 152-167], Дж. Бурки та Л. Юена «Прокрастинація: що це таке і як з нею боротися» 1983 рік [24, с. 199]. Саме через них, у 1980-х років, прокрастинацією почали інтересуватися інші вчени, які і створили велику кількість різних досліджень на цю тему, усілякі науково-академічні аналізи феномену, опитувальники для вивчення прокрастинації.