0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ (ID:1066365)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 65
Рік виконання: 2022
Вартість: 1075
Купити цю роботу
Зміст
Перелік умовних позначень………………………………………………………….4 Вступ………………………………………………………………………..…………5 Розділ 1. Теоретичні засади вивчення зв’язку мотивації на досягнення успіху, відповідальності та самооцінки 1.1. Проблема мотивації на досягнення успіху у психології…………………..10 1.2. Відповідальність і локус контролю як зовнішні показники прояву мотивації досягнення……………………………………………………………….16 1.3. Самооцінка як психологічна проблема…………….……………………….20 Висновки до розділу 1……………………………………………………............…26 Розділ 2. Емпіричне дослідження особливостей зв’язку між мотивацією на досягнення успіху та самооцінкою, відповідальністю у здобувачів-психологів 2. 1 Організація та методика дослідження……………………….……………...29 2. 2 Особливості проявів мотивації на досягнення успіху, самооцінки, локусу контролю, відповідальності у здобувачів-психологів та їх взаємозв’язок …….38 2. 3 Психолого-педагогічна програма підвищення рівня мотивації на досягнення успіху майбутніх психологів у процесі професійної підготовки…..46 Висновки до розділу 2………………………………………………………….…...49 Висновки………………………………………….…………………………………51 Список використаних джерел……………………...………………………………55 Додатки………………………………………………………………………………62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ НА ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ, ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА САМООЦІНКИ 1.1. Проблема мотивації на досягнення успіху у психології Проблема мотивації особистості, яка лежить в основі її активності, спрямованості поведінки та діяльності є одним з центральних питань психологічної науки. Теоретичні та практичні дослідження, спрямовані на рішення цієї проблеми повинні надати пояснення, чому людина діє так чи інакше, тобто визначити її мотиваційні сили. В сучасній психології мотивація розглядається як сукупність усіх мотивів поведінки та діяльності особистості. Мотивація при цьому є рушійною і центральною силою, що порушує психічну рівновагу індивіда. Саме таке порушення гомеостазу веде до зростання, розвитку, самоактуалізації особистості, тобто до «бажання людини бути тим, ким вона може бути» [2]. Першими у розробці проблеми мотивації досягнення як складової мотиваційної сфери особистості стали Дж. Аткінсон, Б. Вайнер, Д. МакКлелланд, Г.Мюррей, Г. Гекгаузен [34; 29; 30; 1; 3]. Вперше мотив досягнень як стійку особистісну рису виділив Г. Мюррей, який вважав, що в її основі лежить прагнення виконувати щось складне, керувати у відношенні об’єктів, людей чи ідей; робити це якомога швидше та самостійніше; долати перешкоди й досягати високих показників, реалізовувати таланти та цим підвищувати самоповагу [1]. МД за Г. Мюрреєм являє собою прагненням людини до успіхів в різних видах діяльності та уникнення невдачі. МД проявляється в здатності до конкуренції, в прагненні до досконалості, в бажанні напруженої роботи. В її основі лежать емоційні переживання, пов'язані з соціальним прийняттям тих успіхів, які людина досягає [7]. Д. МакКлелланд і Г. Гекгаузен досліджуючи глибше мотив досягнення успіху, виявили дві незалежні тенденції: мотив досягнення успіху, який демонструє бажання людини досягти найвищого рівня своїх можливостей і мотив уникнення невдачі. Дж. Аткінсон і Д. МакКлелланд, досліджуючи мотивацію досягнень, виявили те, що люди, які мотивуються успіхом, а не уникненням невдач, краще справляються з завданнями, краще про них пам'ятають, а також схильні брати нові завдання.