0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Задатки. Обдарованість. Талант» (ID:1082104)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 33
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБДАРОВАНОСТІ 5 1.1. Обдарованість: суть, види, принципи 5 1.2 Талант як вищий рівень розвитку обдарованості 7 1.3 Проблема обдарованості у сучасних наукових дослідження. Основні теоретичні підходи до визначення обдарованості 9 1.4 Стан проблеми обдарованості у сучасному світі 12 РОЗДІЛ ІI ВИДИ ОБДАРОВАНОСТІ 16 2.1. Типи обдарованості, структура таланту. Класифікація задатків та здібностей 16 2.2 Обдарованість дітей 23 2.3 Організація роботи з обдарованими дітьми 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Незважаючи на індивідуальні відмінності в талантах, існує досить багато рис, які є спільними для більшості обдарованих дітей. Причому багато з них не очевидні для непідготовленого ока, але часто проявляються в поведінці дитини, спілкуванні з однолітками та дорослими і, звичайно ж, у пізнавальній діяльності. Їх цінність у тому, що вони майже завжди можуть бути помічені батьками. Особливу увагу слід звернути на якості, які суттєво відрізняють обдарованих дітей від їхніх однолітків. Розуміння цих особливостей є важливою складовою ефективної розвивальної та виховної взаємодії між батьками та їхніми обдарованими дітьми. Актуальність дослідження. Батьки відіграють важливу роль у процесі своєчасного виявлення талантів дитини, а також у розвитку та формуванні її обдарованої особистості. Часто саме батьки першими помічають таланти своєї дитини, хоча зробити це не завжди легко, оскільки не існує усталених уявлень про обдарованість і кожна дитина обдарована по-своєму. Звичайно, легше помітити справжні таланти. Наприклад, очевидними є такі таланти, як прискорений розвиток когнітивних здібностей дитини, великий обсяг знань або навичок, творча діяльність і певні важливі результати, отримані в результаті цієї діяльності. Розпізнати латентні таланти також дуже складно. Це пов'язано з тим, що діти з ознаками латентної обдарованості відстають від своїх однолітків у загальному розвитку, а їхня оригінальність, особливо сміливість, неординарність, незалежність дій і суджень та індивідуалізм, не вписуються у звичне уявлення про обдаровану дитину як про працьовитого, успішного, слухняного і акуратного учня. Недостатня актуальність та теоретична і практична розробленість проблеми розуміння розвитку дитячої обдарованості зумовили вибір теми дослідження для даного курсу. Успіх людини в будь-якому виді діяльності значною мірою залежить від її здатності до адекватної самооцінки своїх здібностей та вмінь. Період молодшого шкільного віку – це час активного пізнання та порівняння з іншими в навчальній діяльності, яка має ґрунтуватися на самостійності учнів з метою суб'єктивного відкриття нових закономірностей, формування понять та розвитку теоретичного мислення. Завдання психолога в цьому контексті – допомогти та підтримати дитину в цей період. Об’єкт дослідження: феномен обдарованості. Предмет дослідження: обдарованість у дітей молодшого шкільного віку. Мета дослідження: вивчити типи та закономірності обдарованості у дітей молодшого шкільного віку та визначити основні аспекти роботи з обдарованими дітьми. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, тестування та статистична обробка результатів. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновку та списку використаних джерел.